Requisits
Presentació de sol.licituds
Documentació a presentar
a)Si el sol- licitant és persona jurídica, fotocòpia compulsada del NIF de l'entitat, dels estatuts socials correctament inscrits en el
registre corresponent o certificat d'inscripció registral dels documents esmentats i document que acrediti la representació amb la qual
actua la persona que signa la sol- licitud. La representació ha de ser vigent en el moment de la presentació de la sol- licitud d'ajuda.
b) Plànol del recinte i de la parcel- la on s'ha d'executar la inversió que es sol- licita i croquis de senyalització i ubicació de la
inversió.
c) En el cas dels propietaris de les parcel- les, que no siguin els titulars de l'explotació inscrita en el Registre Interinsular Agrari
(RIA), s'ha de presentar un document acreditatiu de la titularitat de la parcel- la en la qual s'ha de realitzar la inversió.
d) En el cas d'agrupacions sense personalitat jurídica, també s'ha d'aportar:
- Document en què es reflecteixin les normes o la reglamentació de funcionament que hagin subscrit tots els membres.
- Fotocòpia compulsada del DNI de les persones associades i del NIF de l'agrupació, si se'n disposa.
- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què hi hagi constància expressa dels compromisos d'execució
que assumeix cadascun d'ells, així com el número de compte bancari (24 dígits IBAN) de cada un d'ells.
- Nomenament d'una persona en representació o apoderat únic de l'agrupació amb poder suficient per complir les
obligacions que corresponen a l'agrupació com a beneficiària.
- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què s'hi faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació
fins que no hagi transcorregut el termini de prescripció que preveu l'article 22 del Decret legislatiu 1/2005, de 24 de juny,
pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de finances de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i els articles 57 i 60 del
Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Fins el dia 20/12/2018
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Al Desenvolupament Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871
(gcanos@fogaiba.caib.es)
Observacions
.