Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Sol·licitud d'expedició, renovació i duplicat de la llibreta d'activitats subaquàtiques

D'acord amb el que estableix l'article 8 del Decret 55/2022, de 19 de desembre, pel qual es regula el busseig en les modalitats professional, extractiu, científic i per a fins de servei públic en aigües marítimes i continentals de les Illes Balears per a exercir l'activitat de busseig en les modalitats regulades en aquest Decret, s'haurà d'estar en possessió de la llibreta d'activitats subaquàtiques de les Illes Balears.

Código SIA

207785

Personas destinatarias

Bussejadors amb de la targeta d'acrteditació d'identitat subaquàtica o titulació de busseig escaient vigent

Plazo máximo para la resolución y notificación

No procedeix

Silencio administrativo

Segon normativa aplicable

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General de Pesca

Trámites

X

Model de sol·licitud d'expedició, renovació i duplicat de la llibreta d'activitats subaquàtiques

Requisitos

Disposar de la targeta d'acrteditació d'identitat subaquàtica o titulació de busseig escaient vigent

Documentación a presentar

Per tramitar l'expedició, la renovació o el duplicat de la llibreta d'activitats subaquàtiques de les Illes Balears, s'haurà de presentar davant la Direcció General de Pesca la Sol·licitud d'expedició, renovació i duplicat de la llibreta d'activitats subaquàtiques d les Illes Balears que es troba a aquesta pàgina i, s'haurà d'adjuntar la documentació següent:

1. Expedició:

a) Fotocòpia del DNI

b) Fotografia de tipus carnet.

c) Targeta d'acreditació d'identitat subaquàtica o targetes i títols de busseig professional vigents.

d) Certificat mèdic amb resultat apte en vigor, expedit d'acord amb la normativa reguladora dels reconeixements mèdics d'aptitud o de les condicions de seguretat en les activitats de busseig, signat per un metge preferiblement de l'Institut Social de la Marina en el cas del busseig professional o per un metge que disposi d'un títol, especialitat, diploma o certificat relacionat amb activitats subaquàtiques o esportives per a les altres modalitats.

e) Justificant del pagament de la taxa corresponent per al reconeixement de la capacitació nauticopesquera i de busseig professional en el següent enllaç: https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=9885

2. Renovació:

a) Fotografia de tipus carnet.

b) Llibreta d'activitats subaquàtiques de les Illes Balears a renovar.

c) Targeta d'acreditació d'identitat subaquàtica o targetes i títols de busseig professional vigents.

d) Certificat mèdic amb resultat apte en vigor, expedit d'acord amb la normativa reguladora dels reconeixements mèdics d'aptitud o de les condicions de seguretat en les activitats de busseig, signat per un metge preferiblement de l'Institut Social de la Marina en el cas del busseig professional o per un metge que disposi d'un títol, especialitat, diploma o certificat relacionat amb activitats subaquàtiques o esportives per a les altres modalitats.

e) Justificant del pagament de la taxa corresponent per al reconeixement de la capacitació nauticopesquera i de busseig professional en el següent enllaç: https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=9885

3. Duplicat:

a) Fotografia de tipus carnet.

b) Targeta d'acreditació d'identitat subaquàtica o targetes i títols de busseig professional vigents.

c) Certificat mèdic amb resultat apte en vigor, expedit d'acord amb la normativa reguladora dels reconeixements mèdics d'aptitud o de les condicions de seguretat en les activitats de busseig, signat per un metge preferiblement de l'Institut Social de la Marina en el cas del busseig professional o per un metge que disposi d'un títol, especialitat, diploma o certificat relacionat amb activitats subaquàtiques o esportives per a les altres modalitats.

d) Justificant del pagament de la taxa corresponent per al reconeixement de la capacitació nauticopesquera i de busseig professional en el següent enllaç: https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=9885

e) Certificat de l'autoritat competent, en cas de furt o robatori, o declaració jurada, en cas de pèrdua.

Modelos:

Plazo máximo

No procedeix

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas, puede presentar los documentos dirigidos a los órganos de la Administración autonómica mediante los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática a través del Registro electrónico común (REC) de la Administración General del Estado (https://rec.redsara.es) (obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14,2 y 3 de la ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para las personas físicas). Para poder llevar a cabo un registro mediante el REC es necesario disponer de un certificado electrónico, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (solo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración local. Consulte las direcciones de todas las oficinas de la Administración autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (sólo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración pública le requerirá que la enmiende presentándola por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Pesca

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Ordenació Pesquera

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176100

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Pesca

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar