Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per a l'adquisició d'immobilitzat material per a la pràctica d'esports adaptats any 2025

L'objecte d'aquesta convocatòria de subvencions, es proporcionar i facilitar l'adquisició d'immobilitzat material per a la practica d'esports adaptats.

Per immobilitzat material esportiu adaptat, s'entén per tal el bé moble no fungible, és a dir, aquell del qual es pot fer ús sense que es consumeixi per l'ús normal per al qual està destinat, utilitzat per a la pràctica esportiva en esports adaptats. Per exemple: jocs de porteries de futbol-5 o goalball, jocs de pals per a suport de xarxes de voleibol assegut...), , vaixells adaptats, piragües i canoes adaptades, etc.

No es considerarà immobilitzat material esportiu adaptat aquell que pugui utilitzar-se per a la pràctica esportiva estàndard (no adaptada), excepte en el cas que es justifiqui adequadament que el material només serà utilitzat per a la pràctica adaptada. Per exemple generalment no seran subvencionables les cistelles de bàsquet, però sí una piragua sol·licitada per un esportista que hagi participat a proves de piragüisme adaptat durant la temporada 2023/2024 i any 2024.

Codi SIA

3167888

Persones destinatàries

Poden ser beneficiaris d'aquestes subvencions:

· Les federacions esportives inscrites al Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears, que tinguin degudament reconegudes les disciplines esportives adaptades destinatàries del material, al Registre d'Entitats Esportives de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

· Les delegacions territorials de les federacions esportives espanyoles, anotades al Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears, que tinguin degudament reconegudes les disciplines esportives adaptades destinatàries del material, al Registre d'Entitats Esportives de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

· Els clubs esportius i les seccions esportives d'entitats no esportives regulats pel títol V, capítols I i II, de la Llei 14/2006, de 17 d'octubre, de l'esport de les Illes Balears, i pel Decret 147/1997, de 21 de novembre, pel qual es regulen la constitució i el funcionament dels clubs esportius, modificat pel Decret 214/1999, d'1 d'octubre, inscrits en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears, i que tinguin un o varis equips d'esports col·lectius adaptats o bé esportistes d'esports individuals adaptats.

· Els clubs esportius de les Illes Balears amb els següents requisits:

1) Estar inscrits en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.

2) Estar afiliat a la corresponent federació esportiva de les Illes Balears o afiliat a la corresponent federació espanyola, en el cas que no hi hagi federació esportiva de les Illes Balears,

3) Tenir un o varis equips d'esports col·lectius adaptats o bé esportistes d'esports individuals adaptats.

4) Haver competit durant la temporada 2023-24 o l'any 2024, en alguna de les següents competicions:

a) Campionats del Mon o d'Europa organitzat per la corresponent federació esportiva internacional o europea.

b) Campionats o proves del calendari oficial de la corresponent federació esportiva espanyola.

c) Campionats o proves del calendari oficial de la corresponent federacions esportives de les Illes Balears.

· Els esportistes d'esports adaptats de les categories infantil, cadet, juvenil o júnior i absoluta, amb:

a. Llicencia esportiva en vigor, sempre que no tinguin caràcter professional.

b. Que acreditin una discapacitat com a mínim del 33%.

c. Residents a les Illes Balears, amb domicili fiscal a les Illes Balears.

d. Haver competit durant la temporada 2023-24 o l'any 2024, en alguna de les següents competicions:

i. Jocs Paralímpics d'estiu de Paris 2024 o als Jocs Paralímpics d'hivern de Beijing 2022.

ii. Campionats del Mon o d'Europa organitzat per la corresponent federació esportiva internacional o europea.

iii. Campionats o proves del calendari oficial de la corresponent federació esportiva espanyola.

iv. Campionats o proves del calendari oficial de la corresponent federacions esportives de les Illes Balears.

e. En cas de no haver competit durant els anys 2023-2024, pot presentar la condició d'esportista d'Alt Nivell Nacional o d'Alt Nivell Balear, que ha d'estar vigent en el moment de la sol·licitud.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre el procediment i publicar les resolucions és de sis mesos, comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Turisme, Cultura i Esports

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Són objecte d'aquesta convocatòria :

· Immobilitzat material de la superfície a on es realitza la pràctica d'esports adaptats.

Immobilitzat material imprescindible per a la pràctica d'esports adaptats, que està fix durant la competició.

Immobilitzat material imprescindible per a la pràctica d'esports adaptats, que és mòbil durant la pràctica.

Equipament o immobilitzat material esportiu suport específic per l'entrenament de esportistes amb discapacitat.

Les despeses de transport i muntatge del material immobilitzat en el moment de la seva adquisició.

Immobilitzat material per les especialitats esportives reconegudes per qualsevol de les següents federacions:

· Federació d'Esports Adaptats de les Illes Balears (fesaib.org).

· Federación Española de Deportes de Personas con Discapacidad Física (https://www.feddf.es).

· Federación Española de Deportes de Personas con Parálisis Cerebral y Daño Cerebral Adquirido (https://www.fedpc.org).

· Federación Española de Deportes con Discapacidad Intelectual (https://www.feddi.org).

· Federación Española de Deportes para Sordos (https://feds.es/deportes).

· Federación Española de Deportes para Ciegos (https://feds.es/deportes).

També s'accepten les especialitats de discapacitat física, paràlisi cerebral, discapacitat intel·lectual, per a sords i per a cecs, la gestió de les quals hagi estat transferida a les corresponents Federacions esportives de les Illes Balears o bé federacions esportives d'àmbit nacional.

Per altra banda, el material esportiu NO SUBVENCIONABLE és tot aquell que es considera fungible, és a dir, que es deteriora o desgasta amb l'ús.

· Roba esportiva i sabates en general.

· Atletisme (sabates...)

· Caça, pesca i tir (dianes fungibles, munició, fletxes, plats, hèlices...).

· Ciclisme i triatló (ancoratges, neoprens, ulleres, guants...).

· Escacs (jocs d'escacs d'entrenament).

· Esports a l'aire lliure (peus de gat, botes, motxilles, cordes...).

· Esports aeris (ulleres, granota (indumentària)...).

· Esports amb animals (botes, gàbies...).

· Esports aquàtics (gorres, ulleres, aletes, elements de suport a la flotabilitat...) .

· Esports d'hivern (granota, ulleres, guants...).

· Esports de combat (quimonos, cinturons, guants, protectors...).

· Esports de motor (recanvis, monos...).

· Esports de pilota (pilotes en general, plomes bàdminton, pals beisbol, pals i boles de billar, boles bitlles, bitlles...)

· Esports de raqueta (pilotes, cordes...).

· Esports nàutics (armilles salvavides...).

· Gimnàstica (pilotes, cintes, calleres, magnesi...)

· Petanca (joc de boles).

Tampoc tindrà la consideració de despesa subvencionable el següent material:

· Ulleres i rellotges o dispositius tecnològics de seguiment de la pràctica esportiva.

· Material esportiu igual, similar o homòleg subvencionat pel Govern de les Illes Balears a la convocatòria de l'any 2024, que tingués un preu superior a 2.000 €.

L'import mínim per a que un material sigui acceptat és de 150 € per unitat.

En cap cas tindran la consideració de despesa subvencionable, les factures emeses per clubs esportius afiliats a la federació esportiva de les Illes Balears beneficiari de la subvenció.

Documentació a presentar

Les entitats o persones interessades han de presentar una sol·licitud, i que ha de signar la persona representant legal de l'entitat o la persona física, en cas dels esportistes.

A la sol·licitud s'hi ha d'adjuntar la documentació següent:

a) Imprès de sol·licitud emplenat, en el qual constin les dades del beneficiari i signat adequadament per la persona sol·licitant o la persona autoritzada per aquesta o el seu representant legal.

b) Identificació del sol·licitant: fotocòpia del document oficial d'identificació de la persona sol·licitant i de la persona autoritzada o del representant legal, si escau, i acreditació de la representació actualitzada o indicació de l'expedient de constància a l'Administració.

c) Declaració responsable de la persona sol·licitant, que al moment de la sol·licitud té domicili fiscal a Espanya, o bé, certificat acreditatiu de l'Agencia Tributaria d'aquesta circumstancia. 

d) De conformitat amb l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 61 del Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual aprova el Reglament d'Actuació i Funcionament del sector públic per mitjans electrònics, la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports pot obtenir —excepte l'oposició expressa de la persona interessada que s'ha de fer constar en el model de sol·licitud—els certificats acreditatius que l'entitat interessada està al corrent de les obligacions amb l'Agència Tributària Estatal i la Seguretat Social, si escau, a més de la verificació de les dades d'identitat (NIF). En cas que no s'autoritzin aquestes consultes, ha d'aportar la documentació acreditativa d'estar al corrent de les obligacions anteriors, a més d'una còpia del document d'identitat, si escau, juntament amb la sol·licitud d'ajuts.

L'òrgan instructor comprovarà d'ofici el compliment de les obligacions amb la Hisenda de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

e) Una declaració responsable signada (imprès 2) que inclou:

1r) Que la persona sol·licitant no es troba incursa en cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiària de subvencions que estableix l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, en relació amb l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

2n) Que la persona sol·licitant es compromet a complir les obligacions que estableix l'article 11 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

3r) Que la persona sol·licitant es compromet a complir les obligacions que estableix l'article 17 de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de 12 de febrer de 2021 per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria d'esports.

4t) Que la persona sol·licitant es compromet a complir les obligacions establertes al punt 6 d'aquesta convocatòria de subvencions.

5è) Que la persona sol·licitant no ha estat mai objecte de sancions administratives fermes, ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, en compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

6è) Que es compromet a complir les obligacions establertes en la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals i que no ha estat sancionada, en virtut de resolució administrativa o sentència judicial ferma, per falta greu o molt greu en matèria de prevenció de riscos laborals, durant l'any immediatament anterior a la data de sol·licitud de la subvenció.

7è) No trobar-se, la persona que exerceixi la representació legal de l'entitat, en els supòsits d'incompatibilitat establerts a la normativa vigent.

f) Una declaració responsable signada de la veracitat de les dades bancàries aportades, excepte que ja consti, tramitada vàlidament, en els arxius de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. En aquest cas, és suficient indicar-ne les dades. La titularitat del compte bancari ha de ser de la persona o entitat beneficiària de la subvenció.

g) La documentació justificativa indicada al punt 9 de la convocatòria.

h) Una declaració responsable en la qual es faci constar que la persona sol·licitant no ha sol·licitat ni rebut cap altre ajut per a la mateixa finalitat de qualsevol administració pública o ens privat o públic, tant nacional com estranger, o, en cas contrari, una relació de les entitats a les quals ha sol·licitat una subvenció o n'ha obtingut alguna, amb indicació de la quantia sol·licitada o concedida (imprès 8).

i) Així mateix, en aplicació de l'article 40 del text refós de la Llei de subvencions, l'entitat beneficiària ha d'haver sol·licitat tres pressuposts quan l'import de la despesa subvencionable superi les quanties que estableix la legislació estatal en matèria de contractes del sector públic per als contractes menors.

L'elecció entre les ofertes presentades s'ha de fer d'acord amb criteris d'eficiència i economia, i s'ha de justificar expressament quan no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa.

Documentació específica per a l'adquisició d'immobilitzat material esportiu adaptat:

· Per a cada tipus de material adquirit s'haurà d'indicar:

◦ Justificació de la necessitat de l'adquisició.

◦ Instal·lació o lloc a on quedarà emmagatzemat el material.

◦ I en el cas de clubs i federacions:

◦ Persona o persones responsables de la custodia d'aquest material, amb informació per poder contactar (correu o telèfon).

◦ Quines entitats, equips o persones (en general) podran utilitzar aquest material.

· Federacions esportives i delegacions territorials de les Illes Balears:

◦ Declaració responsable de que la federació té reconeguda als seus estatuts vigents la modalitat esportiva adaptada a la que es destinarà l'ús del material. S'exclou a la Federació d'Esports Adaptats de les Illes Balears de la necessitat de presentar aquesta declaració.

◦ Competicions federatives d'esports adaptats que ha organitzat durant la temporada 2023/2024 o any 2024, i resultats esportiu obtinguts a les mateixes, a les que s'utilitza habitualment el material sol·licitat.

· Esportistes d'esports adaptats:

◦ Certificat d'empadronament a un municipi de les Illes Balears.

◦ Declaració responsable de la persona sol·licitant, que al moment de la sol·licitud té domicili fiscal a les Illes Balears, o bé, certificat acreditatiu de l'Agencia Tributaria d'aquesta circumstancia.

◦ Declaració responsable de la persona sol·licitant de no tenir vigent cap sanció ferma greu o molt greu en matèria esportiva, cap sanció ferma per dopatge, ni cap sanció penal ferma per delictes relacionats amb el dopatge (inclòs a l'imprès de sol·licitud, declaracions responsables).

◦ Certificat de reconeixement, declaració i qualificació de la situació de discapacitat. Acreditar com a mínim el 33% de discapacitat.

◦ Declaració responsable indicant si ha competit als Jocs Paralímpics d'estiu de Paris 2024 o als Jocs Paralímpics d'hivern de Beijing 2022.

◦ Declaració responsable indicant si ha competit en campionats del mon, d'Europa, d'Espanya o de les Illes Balears, organitzats per la corresponent federació esportiva, durant la temporada 2023/2024 o any 2024.

◦ Còpia dels resultats esportius obtinguts durant la temporada 2023/2024 o any 2024.

◦ Declaració responsable indicant si té reconeguda en el moment de la sol·licitud la condició d'esportista d'Alt Nivell Nacional

◦ Declaració responsable indicant si en el moment de la sol·licitud té reconeguda la condició d'esportista d'Alt Nivell Balear.

◦ Còpia de la llicència esportiva de l'any 2025 d'una federació esportiva de les Illes Balears o bé llicència nacional.

· Clubs amb equips d'esports adaptats:

◦ Certificació de la federació esportiva de les Illes Balears corresponent relativa a la condició d'equip d'esports adaptats, o certificació de la federació esportiva espanyola corresponent, en el cas que no hi hagi federació esportiva de les Illes Balears.

◦ Competicions oficials en que ha participat a les que s'utilitza habitualment el material sol·licitat, durant la temporada 2023/2024 o any 2024, i resultats esportiu obtinguts a les mateixes.

L'òrgan instructor comprovarà d'ofici la constitució i la inscripció en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears de les federacions esportives de les Illes Balears, com també l'acreditació de la representació amb què actua la persona signant de la sol·licitud.

Així mateix, l'òrgan instructor comprovarà d'ofici l'anotació en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears de les delegacions territorials de les federacions esportives espanyoles, com també l'acreditació de la representació amb què actua la persona signant de la sol·licitud.

Els tècnics de la Direcció General d'Esports poden sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que considerin necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

En relació amb la documentació que determinen els apartats anteriors, cal comunicar a la Direcció General d'Esports qualsevol modificació que es produeixi durant el període subvencionat fins que es presenti la justificació final del projecte.

La presentació de la sol·licitud suposa que l'entitat autoritza els tècnics de la Direcció General d'Esports perquè puguin demanar a altres administracions qualsevol documentació, i les dades i els informes que considerin necessaris per tramitar l'expedient.

La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació de les prescripcions que conté aquesta convocatòria i de tota la normativa aplicable en matèria de subvencions.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Dins el termini de 20 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria de Turisme, Cultura i Esports

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Administració Esportiva

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

(ajuts_esports@esports.caib.es)

X

Acceptació/renúncia

Requisits

Una vegada formulada i publicada la proposta de resolució, les persones i entitats beneficiàries han de comunicar a l'òrgan instructor que accepten la proposta o bé que hi renuncien, en el termini de cinc dies hàbils. En tot cas, es considera que l'entitat beneficiària renuncia a la proposta de resolució si no hi manifesta la acceptació dins el termini atorgat, comptador des de l'endemà que se li hagi notificat o publicat.

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

5 dies hàbils des de l'endemà la publicació (fins dia 24 d'abril de 2025).

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Administració Esportiva

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Administració Esportiva

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

(ajuts_esports@esports.caib.es)

X

Al·legacions

Requisits

Les persones o entitats presents a la proposta de resolució poden presentar al·legacions fins dia 2 de maig de 2025.

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

10 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la proposta de resolució (fins dia 02/05/2025).

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Administració Esportiva

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Administració Esportiva

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

(ajuts_esports@esports.caib.es)

X

Compte justificatiu

Requisits

Les persones i entitats beneficiàries han de justificar el 100% de l'ajud mitjançant la presentació de la documentació justificativa que acrediti la realització de la despesa, signada per la persona beneficiària o del seu representant, d'acord amb l'article 20 de l'Ordre de bases del 12 de febrer de 2021, i fent servir el model que es troba a disposició de les persones i entitats interessades a continuació.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

Fins dia 12 de setembre de 2025

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Administració Esportiva

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Administració Esportiva

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

(ajuts_esports@esports.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Esports

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar