Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria de Beques del Programa de Formació en Acció Exterior i Unió Europea 2025

Concessió de beques de formació en matèria d'acció exterior i Unió Europea 2025 per a la realització de pràctiques professionals a l'Oficina de les Illes Balears a Brussel·les que permetin a les persones beneficiàries adquirir coneixements teòrics i pràctics per accedir al mercat laboral.

Código SIA

3133792

Personas destinatarias

Persones empadronades a les Illes Balears amb un grau universitari

Plazo máximo para la resolución y notificación

6 mesos des de la publicació en el BOIB.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria de Presidència, Coordinació de l'Acció de Govern i Cooperació Local

Trámites

X

Presentació de la sol·licitud de la beca

Requisitos

a) Ser major d'edat i tenir com a màxim 30 anys.

b) Tenir la nacionalitat d'un dels estats membres de la Unió Europea.

c) Estar en possessió d'un títol acadèmic de llicenciatura o grau universitari, o en condicions d'obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds.

d) Tenir coneixements de llengua catalana de nivell B2, segons el Marc europeu comú de referència per a les llengües (MCER), acreditats amb títol oficial.

e) Tenir coneixements de llengua anglesa de nivell B2, acreditats amb títol oficial (MECR).

f) Tenir residència efectiva a un municipi de les Illes Balears d'un mínim de sis mesos anteriors a la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds, acreditada mitjançant certificat d'empadronament.

g) Tenir la capacitat funcional necessària per poder dur a terme les funcions del programa de formació.

h) No haver gaudit anteriorment d'una beca en matèria de formació en acció exterior i Unió Europea atorgada per l'Administració de la Comunitat Autònoma o per qualsevol ens integrant del seu sector públic instrumental.

i) No estar incurs en cap de les prohibicions per ser beneficiari d'una subvenció, en virtut de l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i, en concret, pel que fa a estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, així com estar al corrent del pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.

Documentación a presentar

Plazo máximo

15 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la convocatòria de les beques en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Contacto

Servicio o Sección responsable

Departament de Relacions Institucionals i Europees

Passeig de Sagrera, 2.

(cballester@dgre.caib.es)

X

Esmena de la sol·licitud del procediment de concessió de beques en Acció Exterior i Unió Europea 2025

Requisitos

Haver sortit publicat a l'Annex 2: " Llista provisional de persones candidates excloses"

Documentación a presentar

La requerida a la columna "motius d'exclusió"

Plazo máximo

10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la Resolució per la qual s'aproven les llistes provisionals de persones admeses i excloses.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Presidència, Coordinació de l'Acció de Govern i Cooperació Local

Contacto

Servicio o Sección responsable

Departament de Relacions Institucionals i Europees

Passeig de Sagrera, 2.

(cballester@dgre.caib.es)

X

Presentació d'al·legacions a la puntuació provisional de mèrits

Requisitos

Haver sortit publicat a la Resolució del llistat provisional de mèrits

Documentación a presentar

La necessària per acreditar els mèrits al·legats

Plazo máximo

Tres dies hàbils

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Contacto

Servicio o Sección responsable

Departament de Relacions Institucionals i Europees

Passeig de Sagrera, 2.

(cballester@dgre.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar