Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajudes econòmiques per al curs 2024-2025 per a les escoles públiques de música i dansa reconegudes per la Conselleria d'Educació i Universitats

Contribuir al sosteniment de les escoles de música i dansa públiques de les Illes Balears reconegudes per la Conselleria d'Educació i Universitats els titulars de les quals siguin administracions públiques territorials, corporacions locals o patronats municipals i els Conservatoris municipals de les Illes Balears.

Codi SIA

3132431

Persones destinatàries

1. Escoles de música i dansa públiques de les Illes Balears reconegudes per la Conselleria d'Educació i Universitats els titulars de les quals són administracions públiques territorials, corporacions locals o patronats municipals

2. Conservatoris municipals de les Illes Balears.

Termini per a resoldre i notificar

Termini presentació sol·licituds: 15 de juliol 2025.

Termini per resoldre i notificar: sis mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Tràmits

X

Sol·licitud i documentació relacionada amb el tràmit

Requisits

Veure punt sisè - Requisits generals

Documentació a presentar

Veure punt novè - Sol·licitud i documentació que s'ha d'adjuntar (annexes 2,3,4,5,6 i 7)

Veure punt setzè - Compte justificatiu (annex 8abc o 9abc)

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

15 de juliol de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei dels Ensenyaments de Règim Especial

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905

(regimespecial@dgplacen.caib.es)

Observacions

IMPORTANT: En aquesta convocatòria, per facilitar el tràmit de presentació de documentació, teniu dues opcions per presentar el compte justificatiu:

a) Presentar el compte justificatiu (annex 8abc signat per el batle amb tota la documentació justrificativa o 9abc signat per secretari o interventor), juntament amb la sol·licitud (annexes 2,3,4,5,6,7) abans del 15 de juliol, atenent a la següent consideració:

Donat que el compte justificatiu ha d'incloure, com a mínim, l'import de la subvenció concedida, sempre que s'acrediti que s'ha complit amb la finalitat per a la qual es va sol·licitar la subvenció, independentment de l'import concedit, en el cas que presenteu el compte justificatiu (annex 8 o 9) juntament amb la sol·licitud, us recomanam que justifiqueu un import bastant superior al que sol·licitau (apartat setè de la convocatòria). Com a referència i per evitar posteriors requeriments, l'import a justificar pot ser, com a mínim el doble de l'import sol·licitat (annex 2) i com a màxim el pressupost total de l'activitat del centre (annex 7).

b) Presentar el compte justificatiu d'acord amb l'establert a l'apartat 17.5 de la convocatòria: A partir de l'acceptació de la proposta de resolució de concessió i denegació dels ajuts i al·legacions. Aquesta acceptació podrà ser expressa abans dels vuit dies des de la notificació de la proposta, comunicada a l'òrgan emissor, o tàcita, si transcorren vuit dies des de la notificació de la proposta sense que es manifesti el contrari. En aquest cas la el compte justificatiu ha d'incloure, com a mínim, l'import de la subvenció concedida,

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Planificació i Gestió Educatives

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar