Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajudes econòmiques per al curs 2024-2025 per a les escoles públiques de música i dansa reconegudes per la Conselleria d'Educació i Universitats

Contribuir al sosteniment de les escoles de música i dansa públiques de les Illes Balears reconegudes per la Conselleria d'Educació i Universitats els titulars de les quals siguin administracions públiques territorials, corporacions locals o patronats municipals i els Conservatoris municipals de les Illes Balears.

Código SIA

3132431

Personas destinatarias

1. Escoles de música i dansa públiques de les Illes Balears reconegudes per la Conselleria d'Educació i Universitats els titulars de les quals són administracions públiques territorials, corporacions locals o patronats municipals

2. Conservatoris municipals de les Illes Balears.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Termini presentació sol·licituds: 15 de juliol 2025.

Termini per resoldre i notificar: sis mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Trámites

X

Sol·licitud i documentació relacionada amb el tràmit

Requisitos

Veure punt sisè - Requisits generals

Documentación a presentar

Veure punt novè - Sol·licitud i documentació que s'ha d'adjuntar (annexes 2,3,4,5,6 i 7)

Veure punt setzè - Compte justificatiu (annex 8abc o 9abc)

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

15 de juliol de 2025

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei dels Ensenyaments de Règim Especial

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905

(regimespecial@dgplacen.caib.es)

Observaciones

IMPORTANT: En aquesta convocatòria, per facilitar el tràmit de presentació de documentació, teniu dues opcions per presentar el compte justificatiu:

a) Presentar el compte justificatiu (annex 8abc signat per el batle amb tota la documentació justrificativa o 9abc signat per secretari o interventor), juntament amb la sol·licitud (annexes 2,3,4,5,6,7) abans del 15 de juliol, atenent a la següent consideració:

Donat que el compte justificatiu ha d'incloure, com a mínim, l'import de la subvenció concedida, sempre que s'acrediti que s'ha complit amb la finalitat per a la qual es va sol·licitar la subvenció, independentment de l'import concedit, en el cas que presenteu el compte justificatiu (annex 8 o 9) juntament amb la sol·licitud, us recomanam que justifiqueu un import bastant superior al que sol·licitau (apartat setè de la convocatòria). Com a referència i per evitar posteriors requeriments, l'import a justificar pot ser, com a mínim el doble de l'import sol·licitat (annex 2) i com a màxim el pressupost total de l'activitat del centre (annex 7).

b) Presentar el compte justificatiu d'acord amb l'establert a l'apartat 17.5 de la convocatòria: A partir de l'acceptació de la proposta de resolució de concessió i denegació dels ajuts i al·legacions. Aquesta acceptació podrà ser expressa abans dels vuit dies des de la notificació de la proposta, comunicada a l'òrgan emissor, o tàcita, si transcorren vuit dies des de la notificació de la proposta sense que es manifesti el contrari. En aquest cas la el compte justificatiu ha d'incloure, com a mínim, l'import de la subvenció concedida,

X

Esmena de la sol·licitud i de la documentació presentada

Requisitos

Haver presentat la sol·licitud per a la convocatòria d'ajuts econòmics curs 2024-2025.

Documentación a presentar

La requerida per NOTIB

Plazo máximo

4 de setembre de 2025

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Servei dels Ensenyaments de Règim Especial

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei dels Ensenyaments de Règim Especial

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905

(regimespecial@dgplacen.caib.es)

X

Al·legacions a la proposta de resolució i presentació del compte justificatiu

Requisitos

Haver presentat la sol·licitud per a la convocatòria d'ajuts econòmics curs 2024-2025.

Documentación a presentar

L'establerta a la Resolució de la convocatòria.

Plazo máximo

8 d'octubre de 2025

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Servei dels Ensenyaments de Règim Especial

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei dels Ensenyaments de Règim Especial

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177754 - Fax: 971176905

(regimespecial@dgplacen.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Planificació i Gestió Educatives

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar