Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajuts individualitzats de menjador per a alumnes escolaritzats en centres docents no universitaris de les Illes Balears durant el curs escolar 2025-2026

Finançar el cost total o parcial del servei de menjador escolar als alumnes que, durant el curs 2025-2026, cursin estudis

d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria (ESO), cicles formatius de grau bàsic (CFGB) o transició a la vida adulta en centres docents públics no universitaris dependents de la Conselleria d'Educació i Universitats o en centres privats concertats en què s'imparteixin estudis obligatoris, de transició a la vida adulta o del segon cicle d'educació infantil, així com afavorir l'escolarització i compensar els alumnes escolaritzats en centres de primer cicle d'educació infantil.

Código SIA

3115761

Personas destinatarias

1. Unitats familiars que, durant el curs escolar 2025-2026, tenen infants escolaritzats en un centre docent públic no universitari o un centre privat concertat, al segon cicle d'educació infantil, a educació primària, a educació secundària, a cicles formatius de grau bàsic (CFGB) o a transició a la vida adulta.

2. Unitats familiars que, durant el curs escolar 2025-2026, tenen infants escolaritzats en un centre educatiu de primer cicle d'educació infantil.

3. Ser usuari del servei de menjador de forma habitual o tenir una plaça reservada per ser usuari de menjador per al curs 2025-2026.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos comptadors des de la data d'acabament del termini extraordinari de presentació de sol·licituds

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part o d'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Documentos relacionados con el procedimiento

  • Resolució per la qual es convoquen ajuts individualitzats de menjador per a alumnes escolaritzats en centres docents no universitaris durant el curs escolar 2025 - 2026
    L'objecte d'aquests ajuts és finançar el cost total o parcial del servei de menjador escolar als alumnes que, durant el curs 2025-2026, cursin estudis d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria (ESO), cicles formatius de grau bàsic (CFGB) o transició a la vida adulta en centres docents públics no universitaris dependents de la Conselleria d'Educació i Universitats o en centres privats concertats en què s'imparteixin estudis obligatoris, de transició a la vida adulta o del segon cicle d'educació infantil, així com afavorir l'escolarització i compensar els alumnes escolaritzats en centres de primer cicle d'educació infantil.

Trámites

X

Sol·licitud d'ajuts de menjador escolar 2025-26

Requisitos

1. Unitats familiars que, durant el curs escolar 2025-2026, tenen infants escolaritzats en un centre docent públic no universitari o un centre privat concertat, al segon cicle d'educació infantil, a educació primària, a educació secundària, a cicles formatius de grau bàsic (CFGB) o a transició a la vida adulta.

2. Unitats familiars que, durant el curs escolar 2025-2026, tenen infants escolaritzats en un centre educatiu de primer cicle d'educació infantil.

3. Ser usuari del servei de menjador de forma habitual o tenir una plaça reservada per ser usuari de menjador per al curs 2025-2026.

Documentación a presentar

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

De 23 de juny a 2 de juliol

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Beques, Programes i serveis complementaris

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Beques, Programes i serveis complementaris

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177782 - Fax: 971176958

(menjadorsescolars@sgtedu.caib.es)

X

Presentació del certificat d'adhesió al conveni

Requisitos

Ser entitat col·laboradora amb la Conselleria d'Educació i Universitats per a la gestió dels ajuts de menjador escolar pel curs 2025-2026

Documentación a presentar

Plazo máximo

Del 23 de juny fins al 15 de juliol de 2025

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Beques, Programes i serveis complementaris

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Beques, Programes i serveis complementaris

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177782 - Fax: 971176958

(menjadorsescolars@sgtedu.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Secretaria Autonòmica de Desenvolupament Educatiu

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar