Requisitos
Persones indicades en la relació d'empats
Documentación a presentar
Modelos:
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
10 dies hàbils (del 19 de novembre al 2 de desembre)
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177625
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observaciones
Atès que s'han produït empats en la valoració final de mèrits del cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat educador social, per a l'illa d'Eivissa, el Tribunal de suport del subgrup A2 del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears informa que d'acord amb la base 15 de la convocatòria i a efectes d'establir l'ordre final de prelació de la borsa s'han de resoldre atenent succesivament els criteris següents:
1r. La major antiguitat en el mateix cos, escala, o especialitat acreditada en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB).
2n. La major antiguitat acreditada en l'Administració a la qual s'opta.
3r. La major puntuació obtinguda en el mèrit de cursos de formació.
4t. La major puntuació obtinguda en el mèrit de superació d'exercicis en convocatòries anteriors.
5è. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic.
6è. Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en el cos, l'escala, o l'especialitat en què es tracti.
7è. Les persones víctimes de violència de gènere.
8è. La persona de més edat.
9è. Si finalment persisteix l'empat, s'ha de fer un sorteig.
Per això, mitjançant Acord de data 6 de novembre de 2024 del Tribunal de suport, es requereix a les persones aspirants que figuren en la relació de persones requerides per desempatar per tal que, en el termini de 10 dies hàbils (de del dia 19 de novembre fins al dia 2 de desembre) acreditin l'antiguitat en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic o ser persones víctimes de violència de gènere (punts 5è i 7è), de manera que:
- En relació a l'antiguitat en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic, s'haurà d'acreditar documentalment els serveis prestats reconeguts en altres administracions i/o en el sector públic aliè a les relacions de llocs de treball de personal funcionari o laboral de la Direcció General de Funció Pública.
- En relació al reconeixement de les situacions de violència de gènere, aquestes s'acreditaran tal i com s'estableix a l'article 23 de la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere.
Podeu consultar la relació de persones requerides per desempatar a continuació:
RELACIÓ DE PERSONES REQUERIDES PER DESEMPATAR
La presentació de la documentació acreditativa de les situacions esmentades s'ha de presentar en el Registre general de l'EBAP o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.