Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Sol·licitud d'autorització de la condició de membres i socis d'EURES a Espanya

Permet l'adhesió d'organitzacions per a convertir-se en membres i socis d'EURES. Així, qualsevol entitat que presti serveis d'ocupació pot adherir-se a la xarxa, si compleix els criteris comuns establerts en el reglament i els propis del sistema nacional d'admissió pertinent.

Código SIA

2895137

Personas destinatarias

Empreses i entitats

Plazo máximo para la resolución y notificación

3 mesos

Silencio administrativo

Positiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Trámites

X

Sol·licitud d'autorització de la condició de membres i socis d'EURES a Espanya

Requisitos

Requisits establerts en l'article 13 del Reial Decret 207/2019 de 29 de març

Documentación a presentar

1- Sol·licitud

2- Memòria-projecte tècnic i de gestió, que contindrà, almenys, els següents apartats:

- Tasques a desenvolupar, bé com a membre o com a soci de la Xarxa EURES a Espanya. d'acord amb el que s'estableix en els articles 2 i 8 d'aquest Reial decret 207/2019. En el supòsit de prestació dels serveis de suport previstos en l'article 2.3.c) d'aquest Reial decret, relació i descripció dels serveis a prestar a treballadors i empresaris, les seves modalitats, condicions d'accés als mateixos i el cost, en el seu cas, per als empresaris. Així com, modalitats, activitats i els costos de l'assistència posterior a la contractació als treballadors o els empresaris.

- Ubicació i descripció del centre o centres, o punts de contacte des d'on vagi a desenvolupar-se la seva actuació, especificant si és presencial o telemàtica.

- Dotació de personal suficient en número i capacitats tècnic-lingüístiques per a les corresponents tasques que hagin de dur-se a terme i compromís de garantir les normes de qualitat i formació per a aquests recursos humans.

- Descripció dels sistemes informàtics compatibles amb els dels Serveis Públics d'Ocupació que seran adequats als determinats en l'article 9 del RD 207/2019.

3- Declaració responsable en la qual consti que l'entitat sol·licitant compleix els requisits establers en l'article 13 del Reial Decret 207/2019 de 29 de març

Modelos:

Plazo máximo

3 mesos

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar