Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria dels Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau superior en l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears corresponents al curs 2018-2019

Convocar els Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau superior corresponents al curs 2018-2019 per als alumnes matriculats en centres docents dependents de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca de les Illes Balears.

Código SIA

2249905

Personas destinatarias

Aquesta convocatòria és d'aplicació per als alumnes que hagin cursat i superat, tant en centres públics com en centres privats o concertats d'aquesta comunitat autònoma, un cicle de formació professional de grau superior, tant en la modalitat d'ensenyament presencial com en la modalitat d'educació a distància.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Trámites

X

Sol·licitud per optar als Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau superior 2018-2019

Requisitos

a. Haver cursat en centres docents d'aquesta comunitat autònoma els estudis de formació professional de grau superior, en qualsevol de les modalitats d'ensenyament presencial i d'educació distància.

b. Haver finalitzat aquests estudis, inclòs el mòdul professional de Formació en centres de treball, entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2019.

c. Haver obtingut com a qualificació final del cicle formatiu una puntuació igual o superior a 8,5. A aquest efecte, la qualificació final del cicle formatiu s'ha de determinar calculant la mitjana aritmètica de les qualificacions dels mòduls professionals que tenguin expressió numèrica, i el resultat s'ha de consignar amb dues xifres decimals. Per tant, no s'han de tenir en compte per al càlcul de la qualificació final les qualificacions d'apte, exempt o convalidat.

Documentación a presentar

a. Sol·licitud, d'acord amb l'annex 2, emplenada i signada.

b. Fotocòpia del document nacional d'identitat, passaport o targeta d'identitat, en vigor.

c. Certificat de qualificacions, segons el model que es troba a l'annex 3, emplenat per la secretaria del centre en què es trobi l'expedient acadèmic. El certificat ha d'incloure la denominació del cicle formatiu, la relació dels mòduls cursats amb la

corresponent durada en hores i la qualificació de cadascun, el curs acadèmic (especificant-hi el nombre de convocatòries), així com també la qualificació final.

d. Currículum (annex 4), amb indicació, si n'és el cas, dels premis o beques que hagi obtingut l'alumne participant i altres mèrits professionals o acadèmics que es vulguin fer constar, acompanyats de les fotocòpies compulsades de la documentació acreditativa corresponent; tot relacionat amb la família professional de la titulació del candidat.

Modelos:

Plazo máximo

El termini de presentació de les sol·licituds i de la documentació adjunta, a la secretaria del centre docent on l'alumne ha cursat els estudis, és des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears fins al dia 17 de gener de 2020.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Planificació i Participació

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177773

(macarbonell@dgfpieas.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Finalidad

Tramitació del procediment

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional