Requisits
	            				Els establerts a l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
            				
							
							
							
            				Documentació a presentar
            				
            				Sol·licitud degudament emplenada
							
	            				
	            					Models:
		            				
	            				
            				
            				
            					Documents relacionats amb el tràmit:
            					
            				
            				
            				
            					Termini màxim
            					No hi ha
            				
				            Forma de presentació
				            
							
							
								D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
					            
					            a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
					            
					            b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
					            
					            c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
					            
					            *Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
							
            				
            					Òrgan competent per a la tramitació
            					
								
									Servei de Protecció d'Espècies
								
            				
            				
	            				Contacte
	            				Servei o Secció responsable
	            				
	            				Servei de Protecció d'Espècies
	            				
		            				C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol).
						            Tel.: 971176586
						            - Fax: 971176586
					            
	                            
		                            
			            				
			                                 (especies@dgmedinatural.caib.es)
			                                (especies@dgmedinatural.caib.es)