Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Programa d'accés a la Xarxa d'Estacions d'Investigació de les Illes Balears (XEIIB)

Estació de Recerca Jaume Ferrer, La Mola, Menorca

Aquesta és una infraestructura científica, ubicada en una zona d'alt valor com és la península de la Mola de Maó a Menorca, creada perquè s'hi duguin a terme recerques de caràcter multidisciplinari. L'emplaçament de l'Estació proporciona condicions excel·lents per desenvolupar-hi programes de recerca a gran escala i a llarg termini.

La missió de l'Estació de Recerca Jaume Ferrer (La Mola, Menorca) és:

– Albergar investigació de caràcter interdisciplinari.

– Garantir l'execució de programes de monitorització d'una manera sostinguda en el temps, que permetin l'obtenció d'indicadors necessaris per a l'avaluació i la gestió dels ecosistemes marins de Menorca.

– Establir un entorn atractiu i còmode per a l'execució de projectes de recerca i captar la participació d'investigadors de reputació provada.

– Oferir un espai per al desenvolupament de formació especialitzada per a postgraduats, incloent-hi estudis predoctorals.

La visió del projecte és consolidar l'estació de recerca Jaume Ferrer com a centre de recerca de referència a l'illa de Menorca.

Per això, s'estableixen els objectius operatius següents:

– Donar suport logístic i científic a les activitats de recerca científica a l'àmbit marí de Menorca, contribuint així a la descentralització de la recerca en un territori fragmentat com el de les Illes Balears.

– Desenvolupar els programes de seguiment científic del medi marí de Menorca, que des del 2010 ha iniciat i potenciat l'IEO a través de l'Estació.

– Realitzar projectes i activitats de recerca a Menorca.

– Potenciar la realització i la col·laboració amb activitats de formació de postgrau, contribuint així a la formació de futurs investigadors i tècnics en ciències del mar.

Código SIA

215980

Personas destinatarias

Investigadors individuals, grups de recerca, grups de treball o formació especialitzada per a postgraduats entra d'altres.

Plazo máximo para la resolución y notificación

1 mes des de la presentació de la sol·licitud

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

a) Ser doctor.

b) Formar part d'un equip o d'un grup de recerca o, si no, d'un departament científic o una unitat similar.

c) Estar vinculat de manera estatutària o contractual a un centre públic d'R+D o a un centre privat d'R+D.

d) Participar, en el moment de formular la petició d'accés, en algun projecte de recerca en curs finançat pel Programa Marc Europeu d'R+D, pel Pla Nacional d'R+D+I, per un programa regional d'R+D o per programes d'una entitat privada avaluats públicament. Per poder fer activitats de formació especialitzada, aquestes han d'estar incloses en un programa de formació.

e) Els usuaris que accedeixin a la instal·lació han de tenir contractada una assegurança d'accidents i responsabilitat civil. En cas de mancar d'aquesta cobertura, han de subscriure una pòlissa individual d'assegurança d'accident i responsabilitat civil, el pagament de la qual correrà a càrrec seu.

Documentación a presentar

La sol·licitud ha d'anar acompanyada dels documents següents:

1. Document que acredita la vinculació estatutària o contractual de l'investigador responsable a un centre públic o privat d'R+D i que certifica que forma part d'un equip o grup de recerca o bé d'un departament científic o una unitat similar.

2. Document que acredita la participació, en el moment de formular la petició d'accés, en un projecte de recerca en curs finançat pel Programa Marc Europeu d'R+D, pel Pla Nacional d'R+D+I, per un programa regional d'R+D o per programes d'una entitat privada avaluats públicament. En el cas d'actuacions de formació, document que acredita la inclusió de l'activitat en un programa de formació.

3. Proposta detallada dels objectius, la metodologia, l'impacte sobre el medi i el cronograma que es preveu seguir. (ANNEX I_Model)

4. Memòria científico-tècnica: A l'efecte d'un seguiment adequat de l'activitat de l'estació i en base a l'elaboració de la memòria anual de l'estació, una vegada acabada l'estada i en un termini de 15 dies, cada persona responsable del projecte haurà de presentar una memòria cientifico-tècnica. En aquesta memòria s'informarà de l'execució de l'actuació objecte de l'estada, del grau de compliment dels objectius i de la valoració de les instal·lacions respecte a l'execució del projecte i estada realitzada. (ANNEX II_Model)

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Innovació i Transformació Digital

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(poliver@dgrdi.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar