Tràmits d'Indústria

 

INSTAL·LACIONS DE PRODUCTES PETROLÍFERS LÍQUIDS

Instal·lacions noves

La inscripció d'instal·lacions noves es tramita mitjançant el procediment 006 de la Udit. S'inclouen les instal·lacions petrolíferes que alimenten instal·lacions tèrmiques on la capacitat d'emmagatzematge és superior a 400 litres i inferior o igual a 1000 litres de productes de classe C (gasoil), d'acord amb el que estableix el Decret 57/2010.

Per consultar la guia de tramitació i descarregar els documents, accediu a la fitxa del tràmit 006.

ASSISTENT  PER A CALCULAR

EL GRUP DE TRAMITACIÓ

Modificació d'instal·lacions

La modificació o ampliació d'una instal·lació existent es tramita mitjançant el procediment TNI-109. Es tracta d'un tràmit de resolució no immediata.

Per consultar la guia de tramitació i descarregar els documents, accediu a la fitxa del tràmit TNI-109.

Baixa d'instal·lacions

Per donar de baixa una instal·lació d'emmagatzematge de productes petrolífers líquids, s'ha de seguir el procediment indicat en la MI-IP-06.

Instal·lacions temporals

S'han de comunicar a la Direcció General d'Indústria amb el model adjunt.

Català - Castellano