Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Autorització / renovació d'una secció de dietètica i nutrició d'oficina de farmàcia

Gestió de les autoritzacions i renovacions de les seccions d'oficina de farmàcia

Codi SIA

2407682

Persones destinatàries

Farmacèutics titulars d'oficina de farmàcia

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Observacions

Si optau per la presentació telemàtica, haureu d'adjuntar el model específic corresponent que consta a l'apartat documentació a presentar degudament emplenat i signat.

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Prestacions i Farmàcia

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Titular d'oficina de farmàcia

Taxes

Aquest procediment té taxa . L'abonament es pot realitzar a través de l'Agència Tributària de les Illes Balears prémer aquí. - Pagament telemàtic

Documentació a presentar

Sol·licitud emplenada i documentació requerida: titulació, memòria explicativa de l'activitat i plànol distribució farmàcia amb ubicació de la secció

Termini màxim

6 mesos

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Prestacions i Farmàcia

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Ordenació Farmacèutica

Carrer Calçat 2-A (2ª planta). Tel.: 971177383 - Fax: 971176394

(ordenaciofarmaceutica@dgfarmacia.caib.es)

Observacions

Si optau per la tramitació telemàtica, recordau que haureu d’adjuntar el model específic corresponent que consta a dalt degudament emplenat i signat.

Aquest tràmit té una taxa associada de 246.31 euros

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Prestacions i Farmàcia

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar