Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajuts complementaris per als beneficiaris dels ajuts de creació corresponents als exercicis 2020-24

Convocar ajuts amb disposició dinerària que complementin els ajuts atorgats a l'empara de la convocatòria establerta en la Resolució del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de 27 de novembre de 2020, posteriorment modificada per la Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de 16 de juny de 2021 .

-Establir la possibilitat que els beneficiaris dels ajuts de creació 2020-2024 puguin sol·licitar una modificació dels terminis d'execució i justificació, de tal manera que l'autorització del centre es pugui ajornar fins a l'1 de setembre de 2025.

Código SIA

2985756

Personas destinatarias

Ajuntaments i consells insulars de les Illes Balears que figuren en la Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de 2 de desembre de 2021. En el cas dels ajuntaments que disposen d'ens amb entitat jurídica per a la gestió dels serveis educatius, aquests poden sol·licitar els ajuts en nom de l'ajuntament.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos comptadors des de l'endemà de la data de finalització del termini per presentar la sol·licitud

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

No

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud d'ajuts complementaris als ajuts de creació 2020-2024, corresponents als exercicis 2024 i 2025

Requisitos

a) Les entitats han de tenir signat, abans de la resolució d'aquest procediment, el conveni d'adhesió a la xarxa d'escoles infantils públiques de les Illes Balears que es preveu en el Decret de xarxa.

b) Els beneficiaris han d'estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i de les obligacions tributàries amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària i la Hisenda autonòmica.

c) Els beneficiaris no han d'estar sotmesos a cap de les prohibicions establertes en l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, i han de complir el que s'estableix en l'article 11.2 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

d) Els centres per als quals se sol·licitin els ajuts complementaris als de creació han de tenir iniciat el procés d'autorització de centres.

Documentación a presentar

I. Generals:

a) Imprès oficial de sol·licitud, segons l'apèndix 1 de l'annex 2 de la Resolució, signat la persona que ostenta la representació de l'ens que sol·licita els ajuts.

b) Còpia electrònica autèntica del document acreditatiu del nomenament del representant legal.

c) Declaració responsable de la titularitat del compte bancari, en cas que hagi modificat el número de compte bancari.

d) Una declaració de tots els ajuts sol·licitats o obtinguts de qualsevol ens públic pel mateix concepte.

e) Un certificat expedit pel secretari de l'entitat en què consta l'acord de l'òrgan competent de l'entitat pel qual s'aprova la sol·licitud de l'ajut.

f) Declaració responsable signada pel representant legal de l'entitat, d'acord amb el model de l'apèndix 4 de l'annex 1.

g) Declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), signada per les persones físiques o jurídiques, òrgans col·legiats, comissions, etc., que tenguin responsabilitats en la presa de decisions en alguna part del procediment, d'acord amb el model que estarà disponible a la pàgina web de l'IEPI.

h) Declaració de cessió i tractament de dades i la declaració de compromís en relació amb l'execució d'actuacions del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, signades per les persones físiques o jurídiques perceptores finals dels fons, d'acord amb el model que estarà disponible a la pàgina web de l'IEPI.

i) Un certificat de la Tresoreria de la Seguretat Social, de l'Agència Estatal d'Administració Tributària i de la Hisenda Autonòmica, en el cas que l'entitat sol·licitant denegui l'autorització a la Conselleria d'Educació i Formació Professional per obtenir d'ofici els certificats que acrediten que els sol·licitants es troben al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i de les obligacions tributàries amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària i la Hisenda autonòmica.

II. Específics:

a) Un certificat d'estar en possessió de la ubicació i l'avantprojecte del nou centre o d'ampliació del centre.

b) Un informe en què es justifiqui el cost previst del projecte i en què consti la quantia per plaça sol·licitada i la quantia total, ajustada a aquest cost previst.

c) En el cas de sol·licitar la modificació dels terminis d'execució, un informe/certificat del secretari municipal dels actes administratius que s'han realitzat per a l'execució del projecte i que justifiqui la dificultat de complir amb el termini inicial d'obertura del centre d'1 de setembre de 2024.

Modelos:

Plazo máximo

Quinze dies hàbils des de l'endemà de la publicació en el BOIB de la resolució

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacto

Servicio o Sección responsable

Institut per a l'Educació de la Primera Infància (IEPI)

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177749

(institutprimerainfancia@dgpice.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Institut per a l'Educació de la Primera Infància (IEPI)

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar