Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria de la 44a promoció del curs bàsic de capacitació per accedir a la categoria de policia del cos de policia local per a l'any 2023

Aprovar la convocatòria de la 44a promoció del curs bàsic de capacitació per accedir a la categoria de policia per a l'any 2023.

Aprovar les bases que han de regir la convocatòria així com també el model de sol·licitud de reserva de places del curs bàsic de capacitació per als ajuntaments que, amb anterioritat a aquesta publicació no hagin presentat la corresponent sol·licitud juntament amb un certificat del secretari o secretària de l'ajuntament, en el termes que figuren en els annexos 1 i 2 d'aquesta Resolució, respectivament.

Código SIA

2984017

Personas destinatarias

Poden ser alumnes del curs bàsic de capacitació les persones que han superat la fase d'oposició d'un procés selectiu, ja sigui del municipi o del procés unificat convocat per Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 29 de setembre de 2022, BOIB núm. 128 d'1 d'octubre de 2022 per accedir al cos de policia local en la categoria de policia i que han de ser nomenades personal funcionari en pràctiques per l'autoritat municipal. Així mateix també hi poden ser alumnes les persones que resultin admeses a les borses d'interins que es publiquin per part de l'EBAP.

Plazo máximo para la resolución y notificación

6 mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

No

Órgano competente para resolver

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

Haver superat la fase d'oposició d'un procés selectiu per accedir al cos de policia local en la categoria de policia

Documentación a presentar

Els ajuntaments que hagin convocat processos selectius per accedir a la categoria de policia del cos de policia local (o de policia en els casos en què no hagin constituït cos) han de presentar una sol·licitud en el termini i forma que es detalla a continuació:

Les sol·licituds s'han de presentar de forma electrònica a través del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) dirigit a l'Escola Balear d'Administració Pública (DIR3: A04035968), d'acord amb el model que figura en l'annex 2 i que es posarà a disposició dels ajuntaments en la seu electrònica de l'EBAP.

Juntament amb la sol·licitud, han de presentar un certificat del secretari o secretària de l'ajuntament que contengui:

— El nombre de processos selectius de la categoria de policia local convocats pel Ajuntament interessat durants els 4 darrers anys anteriors a la data de la presentació de la sol·licitud.

— El nombre de places amortitzades de la categoria de policia local durant els 4 darrers anys anteriors a la data de la presentació de la sol·licitud.

Modelos:

Plazo máximo

Des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí oficial de les Illes Balears (9 de febrer de 2023) fins al dia 16 de febrer de 2023, ambdos inclosos.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar