Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajuts per incorporar personal investigador al sistema de ciència de les Illes Balears (Postdoc 2024)

Atorgar trenta ajuts per contractar personal investigador i incorporar-lo a centres o unitats de recerca i desenvolupament tecnològic, empreses públiques sense finalitat de lucre i empreses privades amb activitat d'R+D ubicades a les Illes Balears.

Els ajuts es distribueixen de la manera següent:

- Un mínim de dotze ajuts per al Programa Margalida Comas, per a joves investigadors que s'incorporin a centres públics d'R+D i centres públics i privats d'R+D sense finalitat de lucre.

- Un mínim de quinze ajuts per al Programa Vicenç Mut, per a investigadors amb experiència que s'incorporin a a centres públics d'R+D i centres públics i privats d'R+D sense finalitat de lucre.

- Un màxim de tres ajuts per al Programa Felip Bauçà, per a investigadors que s'incorporin a empreses privades d'R+D

Código SIA

3155080

Personas destinatarias

a) Centres públics d'R+D: les universitats públiques, els organismes públics de recerca reconeguts per la Llei 14/2011, els centres d'R+D amb personalitat jurídica pròpia i diferenciada vinculats a l'Administració General de l'Estat o que en depenen i els centres d'R+D vinculats a administracions públiques territorials o que en depenen, amb personalitat jurídica pròpia i diferenciada.

b) Centres públics i privats d'R+D sense finalitat de lucre: universitats privades i entitats públiques i privades sense finalitat de lucre amb capacitat i activitat demostrades en R+D. S'hi inclouen els centres tecnològics la propietat i la gestió dels quals corresponen majoritàriament a les administracions públiques.

c) Empreses privades d'R+D i/o innovació: entitats privades amb capacitat i activitat demostrades en R+D i/o innovació.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos comptadors des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Presentació de la sol·licitud

Requisitos

Els investigadors candidats interessats en aquests ajuts poden presentar propostes al centre o a la unitat de recerca amb el vistiplau d'un investigador o investigadora que actuarà com a responsable del seguiment científic de la proposta, que ha de ser doctor o doctora i que ha d'estar vinculat estatutàriament, funcionarialment (pot ser funcionari o funcionària de carrera o interí) o amb un contracte laboral a les entitats esmentades en el punt anterior. En el cas que la vinculació amb l'entitat sol·licitant no sigui de caràcter permanent, la relació o contracte temporal ha de tenir, com a mínim, una duració igual a la del contracte postdoctoral. La relació s'ha d'haver iniciat abans de la finalització del període de sol·licituds d'aquesta convocatòria i ha de finalitzar en data posterior a la data de finalització del contracte postdoctoral. En cap cas s'acceptaran manifestacions d'intencions per part de l'entitat sol·licitant.

En els annexos 2, 3 i 4 de la convocatòria es troben els requisits particulars que han de complir els investigadors en funció del programa al qual es volen presentar.

Documentación a presentar

Pel que fa a l'entitat sol·licitant:

· El formulari de declaracions responsables (Imprès 1), el qual ha d'estar signat pel representant legal de l'entitat participant.

· En el cas de les entitats privades amb finalitat de lucre, s'ha d'aportar a més a més un informe de viabilitat financera per a l'execució del projecte, els comptes anuals i un informe de les activitats d'R+D i/o d'innovació que realitza.

Pel que fa al projecte i l'equip de recerca:

· Un document acreditatiu de la vinculació de l'investigador responsable amb l'entitat sol·licitant, en format PDF, verificable per mitjans electrònics o signat electrònicament.

· Un CV abreujat (CVA) de l'investigador responsable en el format disponible en la pàgina web de l'Agencia Estatal de Investigación (AEI) o el generat automàticament en la web de la FECYT (https://cvn.fecyt.es).

· L'historial cientificotècnic dels darrers cinc anys de l'equip de recerca en el qual s'ha d'integrar el candidat, en format PDF.

· Un informe de l'activitat de recerca que ha de dur a terme l'investigador candidat en l'equip de recerca, en format PDF, signat electrònicament pel candidat i per l'investigador responsable.

· Una declaració expressa en la qual es facin constar totes les subvencions i els ajuts sol·licitats o concedits per qualsevol institució pública o privada relacionats amb el candidat presentat (Imprès 2), en format PDF signat electrònicament pel candidat i per l'investigador responsable.

Pel que fa a l'investigador candidat que s'ha de contractar:

· Un currículum normalitzat (CVN), disponible a la pàgina https://cvn.fecyt.es

· Una còpia, verificable per mitjans electrònics o firmada digitalment per un responsable de l'entitat emissora, del títol o del certificat acadèmic del grau de doctor de l'investigador candidat, amb indicació expressa de la data en la qual es va obtenir aquest grau.

· La relació d'estades a centres d'R+D (Imprès 3, en format PDF signat electrònicament per l'investigador candidat), així com els documents necessaris per acreditar les estades als centres d'R+D i la seva durada.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (fins el 12 de febrer)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Esmena de la sol·licitud

Requisitos

Que la seva sol·licitud formi part de la llista provisional de persones candidates excloses

Documentación a presentar

La que especifiqui la diligència

Plazo máximo

Deu dies a partir de l'endemà de la publicació del llistat provisional de sol·licituds en la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació de renúncia a la sol·licitud presentada

Requisitos

Haver presentat una sol·licitud.

Per tal d'agilitzar els procediments de selecció de candidatures i de concessió del ajuts a les entitats sol·licitants, s'ofereix l'opció de que, en el cas que alguna de les candidatures finalment no hagi de formalitzar-se a través del contracte corresponent, l'entitat presenti l'escrit de renúncia a la sol·licitud el més aviat possible.

Documentación a presentar

Plazo máximo

Sense termini

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació d'al·legacions als resultats de l'avaluacio científicotècnica

Requisitos

Que la proposta presentada per l'entitat hagi estat avaluada.

Documentación a presentar

Plazo máximo

Deu dies hàbils des de l'endemà de la publicació dels resultats (Fins el 22 de juliol)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació de l'acceptació o renúncia a l'ajut concedit

Requisitos

Haver rebut la proposta de resolució per la qual es concedeix un ajut.

Documentación a presentar

Document d'acceptació i declració responsable d'activitats econòmiques o no econòmiques.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Deu dies hàbils des des que s'ha notificat la proposta de resolució.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

Se cediran a l'entitat responsable de l'avaluació externa i es comunicaran a la Base de Dades Nacionals de Subvencions

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar