Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria d'acció concertada del servei de promoció de l'autonomia personal i prevenció de la situació de dependència per a persones grans en situació de dependència amb entitats acreditades, per 2023, 2024 i 2025

Regulació del procediment de la convocatòria d'acció concertada del servei de promoció de l'autonomia personal per a gent grant en situació de dependència, a les illes de Mallorca, Menorca i Eivissa.

Código SIA

3033881

Personas destinatarias

Entitats acreditades, per l'administració competent, en el servei de promoció de l'autonomia personal i prevenció de la situació de dependència abans de que finalitzi el termini per presentar les sol·licituds, i amb experiència de dos anys, com a mínim, en la prestació del servei

Plazo máximo para la resolución y notificación

3 mesos des de l'endemà de la presentació de la sol·licitud

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria de Famílies, Benestar Social i Atenció a la Dependència

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Presentació sol·licitud

Requisitos

Totes les persones físiques o jurídiques de caràcter privat, amb ànim de lucre o sense, sigui quina sigui la forma jurídica que adoptin, que prestin el servei objecte del concert i el sol·licitin expressament en els terminis i amb la forma que es determinen. Amb l'acreditació al servei i experiència en el sector de dos anys com a mínim. A més tenir solvència tècnica i financera per realitzar el servei. Complir requisits mínims de les Lleis indicades en l'annexe al punt 4.4.

Documentación a presentar

Veure punt 5 de l'Annex de la convocatòria

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Deu dies hàbils comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies, Benestar Social i Atenció a la Dependència

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Centres i Programes II

(centresiprogrames2@dgad.caib.es)

Observaciones

Tràmit exclusivament telemàtic

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Atenció a la Dependència i Persones amb Discapacitat

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar