Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Model de garanties de restauració d'explotacions mineres. Opció aval bancari.

Descarregar el model per a emprar-lo de base per iniciar un procediment no presencial d'establiment de garanties en forma d'aval bancari amb signatura digital, atès que inclou totes les dades imprescindibles.

Codi SIA

2299277

Persones destinatàries

Persones jurídiques obligades a la presentació de garanties segons la normativa de pedreres i explotacions mineres.

Requisits

Aquesta modalitat de garantia haurà d'ésser atorgada per una entitat de crèdit o societat de garantia recíproca.

Les persones signants com a apoderades hauran de tenir els seus poders validats davant l'Advocacia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (*).

El procediment és el següent:

1.- L'empresa (o UTE) que ha d'aportar la garantia (o l'entitat avaladora directament), haurà de descarregar el model que es pot trobar en aquesta pàgina i el farà arribar a l'entitat avaladora amb la qual ha concertat l'aval.

És important que les dades relatives a l'expedient d'explotació i la causa que motiva l'aval estiguin accessibles per a la persona qui redacta el document; la seva absència pot comportar el rebuig del mateix.

2. L'entitat avaladora podrà emprar la seva imatge corporativa en el document d'aval, però és convenient que el contingut del document sigui fidel al model oficial i contingui les dades que són imprescindibles per a la posterior validació per part de la Dipositaria.

3.- Igualment, es convenient consultar els models vigents, ja que són subjectes a actualitzacions per canvis normatius o de procediment.

4.- Les persones apoderades signaran digitalment el document amb un certificat vàlid.

5.- L'empresa interessada farà arribar per correu electrònic a dipositaria@tresorer.caib.es el document digital sense alteració de les signatures.

6.- La Dipositaria realitzarà el tràmit de validació de dades del document (**).

7.- En cas positiu, la Dipositaria el remetrà d'ofici a l'Advocacia de la Comunitat Autònoma per a la validació de poders de les persones signants.

8.- Una vegada confirmada la validació, en cas positiu, la Dipositaria realitzarà l'alta en el Registre Oficial, emetrà i firmarà digitalment els certificats model 802. Els remetrà per carpeta ciutadana a la persona interessada perquè pugui aportar el model 802 "per a l'administració" al Servei de Mines.

No s'admeten garanties amb data de caducitat o amb clàusules de resolució unilateral.

(*) En el cas que les persones signants de l'aval o l'entitat avaladora no constin a la base de dades de l'Advocacia de la Comunitat Autònoma, aquesta entitat haurà de fer arribar una còpia d'escriptura d'atorgament de poders a la Advocacia als efectes de la seva actualització.

Contacte Advocacia Comunitat Autònoma: 971 17 95 95

(**) La Dipositaria comprovarà que les dades contingudes en l'aval són suficients, però no la correspondència amb les dades exigibles pel Servei de Mines, ni l'adequació als plecs o normes que regeixin l'expedient.

Observacions

Demanau a l'entitat avaladora l'emissió en DOCUMENT ELECTRÒNIC i no en paper, per tal d'agilitzar les gestions i els costs per a la vostra empresa.

Òrgan Instructor

Servei de Dipositaria

Documents relacionats amb el servei

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Dipositaria

C/ del Palau Reial, 17. Tel.: 971177108 - Fax: 971176331

(dipositaria@tresorer.caib.es)