Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajudes per al foment de l'agricultura ecològica per als anys 2021 i 2022

Les ajudes objecte d'aquesta convocatòria tenen com a finalitat donar suport als agricultors que practiquin l'agricultura ecològica, d'acord amb el que estableix el Programa de desenvolupament rural de les Illes Balears per al període 2014-2020 i l'article 29 del Reglament (UE) núm. 1305/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 17 de desembre de 2013, relatiu a l'ajuda al desenvolupament rural a través del Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (FEADER).

Código SIA

2406829

Personas destinatarias

Vegeu els punts tercer i quart de la convocatòria.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Vegeu el punt vuitè (concretament 8.3) de la convocatòria

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Trámites

X

Presentació de sol.licituds

Requisitos

Vegeu el punt tercer de la convocatòria

Documentación a presentar

Les sol·licituds d'ajuda han d'incloure, si escau, la documentació següent:

a. En cas de persones físiques, si escau, document acreditatiu de la representació amb la qual actua la persona que signa la sol·licitud. Aquesta acreditació ha de ser vigent en el moment de la sol·licitud.

b. En cas de persones jurídiques:

- NIF de l'entitat.

- Estatuts socials degudament inscrits en el registre corresponent o certificat d'inscripció registral dels documents esmentats.

- Document que acrediti la representació de la persona que signa la sol·licitud, que ha de ser vigent en el moment de la presentació de la sol·licitud d'ajuda.

c. En el cas d'agrupacions de sense personalitat jurídica , també s'ha d'aportar:

- Document en què es reflecteixen les normes o la reglamentació de funcionament que hagin subscrit tots el membres.

- NIF de l'agrupació, si en té.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què hi hagi constància expressa dels compromisos d'execució que assumeix cadascun d'ells, com també el número de compte bancari (24 dígits IBAN).

- Nomenament d'una persona en representació de l'agrupació amb poder suficient per complir les obligacions que corresponen a l'agrupació com a beneficiària.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació fins que no hagi transcorregut el termini de prescripció que preveu l'article 22 del Decret legislatiu 1/2005, de 24 de juny, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de finances de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i els articles 57 i 60 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de subvencions.

Modelos:

Plazo máximo

Fins el dia 30 d'abril de 2021

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Ajudes Al Desenvolupament Rural

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176555 - Fax: 971176871

(gcanos@fogaiba.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Finalidad

Incorporar les dades personals necessàries als nostres sistemes d'informació per tramitar l'ajuda sol·licitada d'acord amb la convocatòria

Legitimación

Consentiment de l'interessat

Destinatario

Es cediran les dades a qualsevol organisme autonomic, estatal i/o europeu que d'acord amb la normativa d'aplicació hagui de ser destinatari de la informació de les dades personals tractades pel FOGAIBA en qualsevol dels àmbits directament relacionats amb la gestió de les subvencions

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar