Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Borsa única d'ocupació temporal específica descentralitzada per illes per a la categoria de policia local 2024 - Eivissa i Formentera

L'objecte d'aquestes bases és regular la convocatòria del procediment extraordinari per constituir, de forma descentralitzada per illes, una borsa única d'ocupació temporal específica per a la categoria de policia del cos de policia local, d'acord amb la previsió de la Disposició addicional vuitena de la Llei 4/2013 i la regulació de la Disposició addicional tercera del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat pel Decret 40/2019, de 24 de maig, per tal que els participants seleccionats puguin ser nomenats funcionaris interins de la categoria de policia per prestar serveis en els ajuntaments de les Illes Balears que tinguin necessitats urgents d'efectius policials per exercir les seves competències.

Código SIA

3036986

Personas destinatarias

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits que es detallen a continuació, els quals s'han de mantenir durant tot el procés:

- Haver aprovat, sense obtenir plaça, la fase d'oposició d'un procés selectiu d'accés com a funcionari de carrera de la categoria de policia de qualsevol ajuntament de les Illes Balears.

- Que tots els exercicis que conformen la fase d'oposició del procés selectiu s'hagin realitzat entre l'1 de gener de 2021 i la data de finalització del termini per presentar sol·licituds, sempre que en aquest període s'hagi aprovat la llista definitiva de notes.

Plazo máximo para la resolución y notificación

6 mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Presentació de sol·licituds

Requisitos

Les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits que es detallen a continuació, els quals s'han de mantenir durant tot el procés:

- Haver aprovat, sense obtenir plaça, la fase d'oposició d'un procés selectiu d'accés com a funcionari de carrera de la categoria de policia de qualsevol ajuntament de les Illes Balears.

- Que tots els exercicis que conformen la fase d'oposició del procés selectiu s'hagin realitzat entre l'1 de gener de 2021 i la data de finalització del termini per presentar sol·licituds, sempre que en aquest període s'hagi aprovat la llista definitiva de notes.

Els aspirants han d'acreditar els requisits esmentats a l'apartat 6.1. mitjançant l'aportació d'un certificat de l'ajuntament d'acord amb el model annex 3. Si es tracta d'un aspirant del procés unificat aprovat bé per Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat d'1 d'octubre de 2022 o bé per Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de juny de 2023 els requisits seran comprovats d'ofici per part de l'EBAP.

A més, les persones interessades en la sol·licitud declaren sota la seva responsabilitat complir els requisits següents i que s'han de mantenir durant tot el procés selectiu:

a) Tenir la nacionalitat espanyola.

b) Tenir 18 anys complerts.

c) Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic o equivalent o estar en condicions d'obtenir-lo el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar la corresponent credencial d'homologació o reconeixement del Ministeri competent en la matèria.

d) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions, en relació amb el quadre d'exclusions mèdiques establert en l'annex 5 del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat pel Decret 40/2019.

e) No haver estat separats, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.

f) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

g) Estar en possessió dels permisos de conducció de les classes A2 i B.

h) Comprometre's a dur armes i, si escau, a utilitzar-les.

i) Estar en possessió del nivell B2 de coneixement de llengua catalana, sense perjudici que per l'ocupació de llocs de determinats ajuntaments es requereixi acreditar el nivell superior que la Corporació Local hagi determinat d'acord amb el que disposa l'article 9 de la Llei 3/1986, de 29 d'abril, de normalització lingüística a les Illes Balears, quan aquest darrer sigui requisit específic d'ocupació del lloc en la categoria de policia de l'ajuntament en concret.

No és necessari aportar juntament amb la sol·licitud cap document addicional per acreditar els aspectes declarats en aquest apartat

Documentación a presentar

No és necessari aportar juntament amb la sol·licitud cap document addicional per acreditar els aspectes declarats sota declaració de responsable esmentats en la base 6.2, que s'hauran d'acreditar davant l'Ajuntament abans d'ésser nomenat funcionari interí dins el termini marcat a la base 15.9.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El primer termini serà de 7 dies, comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (del 12 al 22 de gener de 2024).

Les sol·licituds que es registrin fora del termini establert seran excloses i s'arxivaran.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Sol·licitud d'adhesió dels Ajuntaments fins a 20.000 habitants a la borsa única

Requisitos

Ajuntaments de fins a 20.000 habitants que volen adherir-se al procés de borsa única d'ocupació temporal específica descentralitzada.

Documentación a presentar

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Mentre la borsa estigui vigent

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Observaciones

Heu d'adjuntar el model de sol·licitud d'adhesió, juntament amb el certificat corresponent.

X

Sol·licitud d'aspirants de la borsa única

Requisitos

Ajuntaments interessats a sol·licitar aspirants de la borsa única d'ocupació temporal específica per a la categoria de policia (BOIB núm. 6, 11 de gener 2024) pels municipis de les illes balears adherits a aquesta

Documentación a presentar

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Mentre sigui vigent la borsa

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Observaciones

Heu d'adjuntar el model de sol·licitud d'aspirants, juntament amb el certificat corresponent.

X

Nou termini d'inscripció per les illes d'Eivissa i Formentera

Requisitos

Adreçat als aspirants que han acabat la fase d'oposició sense plaça de diversos processos selectius a les illes d'Eivissa i Formentera.

Documentación a presentar

Plazo máximo

Del 13 al 26 de març, ambdós inclosos

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Al·legacions a la llista provisional d'actualització de la borsa única

Requisitos

Ser persona interessada

Documentación a presentar

Plazo máximo

Tres dies hàbils: del 19 al 21 d'agost

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Nou termini d'inscripció a la borsa (CBPL46)

Requisitos

Les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits que es detallen a continuació, els quals s'han de mantenir durant tot el procés:

- Haver aprovat, sense obtenir plaça, la fase d'oposició d'un procés selectiu d'accés com a funcionari de carrera de la categoria de policia de qualsevol ajuntament de les Illes Balears.

- Que tots els exercicis que conformen la fase d'oposició del procés selectiu s'hagin realitzat entre l'1 de gener de 2021 i la data de finalització del termini per presentar sol·licituds, sempre que en aquest període s'hagi aprovat la llista definitiva de notes.

Els aspirants han d'acreditar els requisits esmentats a l'apartat 6.1. mitjançant l'aportació d'un certificat de l'ajuntament d'acord amb el model annex 3. Si es tracta d'un aspirant del procés unificat aprovat bé per Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat d'1 d'octubre de 2022 o bé per Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de juny de 2023 els requisits seran comprovats d'ofici per part de l'EBAP.

A més, les persones interessades en la sol·licitud declaren sota la seva responsabilitat complir els requisits següents i que s'han de mantenir durant tot el procés selectiu:

a) Tenir la nacionalitat espanyola.

b) Tenir 18 anys complerts.

c) Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic o equivalent o estar en condicions d'obtenir-lo el dia que acaba el termini de presentació de les sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar la corresponent credencial d'homologació o reconeixement del Ministeri competent en la matèria.

d) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o minvi el desenvolupament correcte de les funcions, en relació amb el quadre d'exclusions mèdiques establert en l'annex 5 del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat pel Decret 40/2019.

e) No haver estat separats, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.

f) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

g) Estar en possessió dels permisos de conducció de les classes A2 i B.

h) Comprometre's a dur armes i, si escau, a utilitzar-les.

i) Estar en possessió del nivell B2 de coneixement de llengua catalana, sense perjudici que per l'ocupació de llocs de determinats ajuntaments es requereixi acreditar el nivell superior que la Corporació Local hagi determinat d'acord amb el que disposa l'article 9 de la Llei 3/1986, de 29 d'abril, de normalització lingüística a les Illes Balears, quan aquest darrer sigui requisit específic d'ocupació del lloc en la categoria de policia de l'ajuntament en concret.

No és necessari aportar juntament amb la sol·licitud cap document addicional per acreditar els aspectes declarats en aquest apartat

Documentación a presentar

No és necessari aportar juntament amb la sol·licitud cap document addicional per acreditar els aspectes declarats sota declaració de responsable esmentats en la base 6.2, que s'hauran d'acreditar davant l'Ajuntament abans d'ésser nomenat funcionari interí dins el termini marcat a la base 15.9.

Plazo máximo

Deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria BOIB (del 20 de setembre al 3 d'octubre de 2024, ambdós inclosos)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Al·legacions a la llista provisional d'actualització de la borsa única - octubre 2024

Requisitos

Ser persona interessada

Documentación a presentar

Plazo máximo

Dos dies hàbils: del 7 al 8 d'octubre

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Al·legacions a la llista provisional de les persones aspirants que tenen dret a plaça en la promoció 46a del curs bàsic de capacitació

Requisitos

Ser persona interessada en el procediment

Documentación a presentar

Plazo máximo

Dos dies hàbils (des del 14 fins al 15 d'octubre de 2024)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar