Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions per a projectes de foment a la igualtat i de lluita contra la violència masclista de l'any 2023

L'objecte d'aquestes subvencions és fomentar projectes, activitats o estudis d'entitats sense ànim de lucre que fomentin o impulsin la igualtat d'oportunitats entre dones i homes, o la prevenció i erradicació de les violències masclistes.

S'estableixen dues modalitats de subvenció, una centrada en projectes d'accions, activitats i de programes, i l'altra, centrada en projectes d'investigació, d'estudis i altres treballs tècnics.

Codi SIA

2985342

Persones destinatàries

Poden optar a ser beneficiàries de les subvencions les entitats amb personalitat jurídica sense ànim de lucre següents:

1. A ambdues modalitats:

a) Associacions i federacions d'associacions sense ànim de lucre, radicades a les Illes Balears.

b) Fundacions privades l'àmbit d'actuació de les quals és, totalment o parcialment, les Illes Balears que comptin amb un òrgan de direcció paritari o una vocalia d'igualtat, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

c) Sindicats de treballadors i treballadores i federacions sindicals radicades a les Illes Balears que comptin amb una secretaria d'igualtat o un òrgan de direcció paritari, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

d) Col·legis professionals de les Illes Balears que comptin amb un òrgan de direcció paritari o una vocalia d'igualtat, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

2. A la modalitat A:

a) Entitats religioses radicades a les Illes Balears que hi hagin desenvolupat, almenys durant els darrers tres anys, programes d'inserció sociolaboral, de lluita contra l'exclusió de les dones o de prevenció i sensibilització de les violències masclistes.

b) Associacions d'estudiants i les seves federacions, radicades a les Illes Balears que comptin amb una secretaria d'igualtat o un òrgan de direcció paritari, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

3. A la modalitat B, la Universitat de les Illes Balears i la Creu Roja Espanyola.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos comptadors a partir de l'endemà en que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud de subvenció

Requisits

- Ser una entitat de les previstes a la base 8 de la convocatòria i complir els requisits de la base 10 de la convocatòria

Documentació a presentar

Documents que han d'acompanyar la sol·licitud de subvenció

Annex 1. Sol·licitud de subvenció

Annex 2. Declaració responsable sobre el compromís de les condicions per rebre subvencions

Annex 3. Declaració responsable sobre informació de l'entitat/projecte

Annex 4. Declaració veracitat de les dades bancàries

Annex 5. Guió del projecte. Modalitat A / Annex 5. Guió del projecte. Modalitat B

Termini màxim

vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Administració i Gestió Pressupostària

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

C/ d'Aragó, 26, 1r E. Tel.: 971178989 - Fax: 971176389

(ppascual@ibdona.caib.es)

X

JUSTIFICACIÓ

Requisits

Haver estat beneficiaris d'una subvenció d'aquesta convocatòria en qualcuna de les seves dues modalitats (A,B).

Documentació a presentar

Annex 6 (Justificació Econòmica)

Annex 7 ( Memòria tècnica Modalitat A)

Annex 7 ( Memòria tècnica Modalitat B)

(L'annex 7 s'ha d'emplenar en castellà, al haver-se de reportar les mateixes al Ministeri d'Igualtat).

Models:

Termini màxim

31 de gener de 2024

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

C/ d'Aragó, 26, 1r E. Tel.: 971178989 - Fax: 971176389

(ppascual@ibdona.caib.es)

Observacions

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, heu de dur a terme aquest tràmit mitjançant el canal següent:

De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.

*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar