Requisits
Ser persona beneficiària de Pensió No Contributiva
Documentació a presentar
- Declaració anual
- Ingressos derivats de la feina per compte d'altres: Còpia de nòmina o certificat emès per l'empresa.
- Ingressos derivats de la feina per compte propi: còpia de Declaració de l'IRPF i dels pagaments fraccionats efectuats a Hisenda.
- Ingressos derivats de prestacions abonades per altres països: Còpia del justificant de pagament, en el qual consti país i organisme que l'abona i import de pagament.
- Ingressos derivats de béns mobles: Còpia de Declaració d'IRPF i certificat emès pel banc o caixa en la que tinguen dipòsit el capital mobiliari.
- Ingressos derivats de béns immobles: Còpia de l'imprès de pagament de l'Impost sobre béns immobles en què consti el valor cadastral. Contracte o rebut en el qual consti els ingressos derivats d'arrendaments de béns immobles urbans i rústics
Models:
Termini màxim
Haurà de presentar aquesta declaració abans de l'1 d'abril de l'any en curs
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Revisió i Pagament de Nòmines de Prestacions Socials de carácter econòmic
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Revisió i Pagament de Nòmines de Prestacions Socials de carácter econòmic
Tel.: 971177200
(serveiprestacions@caib.es)