Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajuts a la contractació de personal monitor addicional per atendre persones d'entre 3 i 18 anys amb un grau reconegut de dependència que participin en activitats de temps lliure infantil i juvenil els estius 2022 i 2023

L'objecte d'aquesta convocatòria és concedir ajuts a les persones i entitats que organitzin activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil a les Illes Balears els estius de 2022 i 2023 per contractar personal monitor addicional per atendre participants de 3 a 18 anys amb un grau reconegut de dependència.

Código SIA

2869870

Personas destinatarias

Poden ser beneficiàries d'aquests ajuts les persones físiques; les persones jurídiques privades, amb ànim de lucre o sense; els ens integrants de l'Administració Local (consells insulars, ajuntaments, mancomunitats, entitats locals menors i entitats dependents); les agrupacions de persones físiques o jurídiques, i les entitats sense personalitat jurídica.

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini per dictar i notificar la resolució de concessió o denegació és de dos mesos comptadors des de l'endemà de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Documentos relacionados con el procedimiento

  • Resolució convocatòria ajuts contractació monitors qualificats 2022-2023
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports per la qual es convoquen ajuts a la contractació de personal monitor qualificat per atendre persones d'entre 3 i 18 anys amb un grau III reconegut de gran dependència que participin en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que es desenvolupin a les Illes Balears durant els estius de 2022 i 2023.
  • Correcció Resolució convocatòria ajuts contractació monitors qualificats 2022-2023
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports de correcció d'errors advertits a la publicació de la Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports per la qual es convoquen ajuts a la contractació de personal monitor qualificat per atendre persones d'entre 3 i 18 anys amb un grau III reconegut de gran dependència que participin en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que es desenvolupin a les Illes Balears durant els estius de 2022 i 2023
  • Resolució de modificació de la convocatòria d'ajuts a la contractació de monitors addicionals
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports per la qual es modifica la convocatòria d'ajuts a la contractació de personal monitor qualificat per atendre persones d'entre 3 i 18 anys amb un grau III reconegut de gran dependència que participin en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que es desenvolupin a les Illes Balears durant els estius de 2022 i 2023 (BOIB núm. 54, de 23 d'abril de 2022) i se n'amplia la dotació econòmica.
  • Versió consolidada sense validesa jurídica (agost 2022)
    Versió consolidada sense validesa jurídica de la convocatòria d'ajuts a la contractació de personal monitor addicional per atendre persones d'entre 3 i 18 anys amb un grau reconegut de dependència que participin en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil durant els estius de 2022 i 2023.
  • Resolució de modificació de la convocatòria d'ajuts a la contractació de monitors addicionals (13 de juny de 2023)
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports, a proposta de la directora general d'Infància, Joventut i Famílies, per la qual es modifica la convocatòria d'ajuts a la contractació de personal monitor per atendre persones d'entre 3 i 18 anys amb un grau reconegut de dependència que participin en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil durant els estius de 2022 i 2023, i se n'amplia la dotació econòmica.
  • Versió consolidada sense validesa jurídica (juny 2023)
    Versió consolidada sense validesa jurídica de la convocatòria d'ajuts a la contractació de personal monitor addicional per atendre persones d'entre 3 i 18 anys amb un grau reconegut de dependència que participin en activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil durant els estius de 2022 i 2023.
  • Preguntes freqüents

Trámites

X

Presentació de sol·licituds

Requisitos

Poden ser beneficiàries d'aquests ajuts les persones físiques; les persones jurídiques privades, amb ànim de lucre o sense; els ens integrants de l'Administració Local (consells insulars, ajuntaments, mancomunitats, entitats locals menors i entitats dependents); les agrupacions de persones físiques o jurídiques, i les entitats sense personalitat jurídica.

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

Per a l'exercici 2022: Del 15 de setembre fins al 7 d'octubre de 2022.

Per a l'exercici 2023: Del 15 de setembre fins al 9 d'octubre de 2023.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Joventut

C/ de l'Uruguai, s/n Velòdrom Illes Balears.

(joventut@caib.es)

X

Esmena de la sol·licitud

Requisitos

Si la sol·licitud no compleix els requisits legals i els exigits en la convocatòria, s'ha de requerir la persona interessada perquè esmeni l'error o presenti els documents necessaris, amb indicació que si no ho fa, es considera que desisteix de la seva petició, amb la resolució prèvia que es dictarà en els termes que preveu l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. A aquests efectes, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en què hagi estat presentada l'esmena completa.

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la notificació del requeriment.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Joventut

C/ de l'Uruguai, s/n Velòdrom Illes Balears.

(joventut@caib.es)

X

Al·legacions a la proposta de resolució

Requisitos

La persona interessada pot formular al·legacions a la proposta de resolució de concessió o de denegació de l'ajut.

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la notificació de la proposta de resolució.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Joventut

C/ de l'Uruguai, s/n Velòdrom Illes Balears.

(joventut@caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Infància, Joventut, Famílies, Igualtat i Diversitat

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una obligació legal

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar