Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria dels Premis Extraordinaris de Formació Professional de Grau Superior en l'àmbit de la comunitat autònoma de les Illes Balears corresponents al curs acadèmic 2020-2021

Convocar els Premis Extraordinaris de Formació Professional de Grau Superior corresponents al curs 2020-2021 per als alumnes que hagin cursat i superat, tant en centres públics com en centres privats o concertats d'aquesta comunitat autònoma, un cicle de formació professional de grau superior, ja sigui en la modalitat d'ensenyament presencial o en la modalitat d'educació a distància.

Codi SIA

2831723

Persones destinatàries

Aquesta convocatòria és d'aplicació per als alumnes que hagin cursat i superat, tant en centres públics com en centres privats o concertats d'aquesta comunitat autònoma, un cicle de formació professional de grau superior, ja sigui en la modalitat d'ensenyament presencial o en la modalitat d'educació a distància.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Tràmits

X

Sol·licitud per optar als Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau superior 2020-2021

Requisits

Per poder optar al premi extraordinari els alumnes han de complir els requisits següents:

a) Haver superat en centres docents d'aquesta comunitat autònoma estudis de formació professional de grau superior en qualsevol de les modalitats d'ensenyament presencial i d'educació distància.

b) Haver finalitzat aquests estudis, inclòs el mòdul professional de Formació en Centres de Treball, entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2021.

c) Haver obtingut com a qualificació final del cicle formatiu una puntuació igual o superior a 8,5. La qualificació final del cicle formatiu s'ha de determinar calculant la mitjana aritmètica de les qualificacions dels mòduls professionals que tenguin expressió numèrica. El resultat s'ha de consignar amb dues xifres decimals. A aquest efecte, tenint en compte el que es disposa en l'article 3 de l'Ordre EDU/2128/2011, de 15 de juliol, per la qual es creen i regulen els Premis Nacionals de Formació Professional de Grau Superior establerts per la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, no es tindran en compte en el càlcul de la qualificació final del cicle formatiu, les qualificacions de "apte", "exempt" o "convalidat".

Documentació a presentar

- Sol·licitud (annex 2)

- A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la documentació preceptiva següent:

a) Un certificat acadèmic oficial, segons el model que es troba en l'annex 3, expedit per la secretaria del centre educatiu on es troba l'expedient acadèmic de l'alumne. El certificat ha d'estar signat digitalment (en el cas de tramitació telemàtica) i ha d'incloure la denominació del cicle formatiu, la relació dels mòduls cursats amb la corresponent durada en hores i la qualificació de cadascun, el curs acadèmic (especificant-hi el nombre de convocatòries), així com també la qualificació final en valor numèric amb dues xifres decimals.

b) El currículum, elaborat a partir del model Europass (annex 4), amb indicació, si n'és el cas, dels premis que hagi obtingut l'alumne sol·licitant i altres mèrits professionals o acadèmics que es vulguin fer constar, tot relacionat amb la família professional de la titulació del candidat. Els mèrits a valorar seran únicament aquells que s'indiquin explícitament per part de l'interessat en el currículum (https://europass.cedefop.europa.eu/es/home). En cas d'empat en la qualificació de l'expedient acadèmic, la Comissió d'Avaluació podrà requerir als sol·licitants que presentin la documentació acreditativa dels mèrits al·legats en el currículum.

c) Declaració responsable de veracitat de les dades bancàries aportades, d'acord amb el model normalitzat de l'annex 5 (que es pot trobar al web del Govern de les Illes Balears). En el cas que l'alumne sigui menor d'edat, com a titular del compte hi ha de figurar, almenys, un dels pares o tutors legals.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Del 6 al 20 d'abril de 2022, ambdós inclosos.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació i Participació

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177773

(oecaballero@dgfpieas.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar