Requisits
a. Que no hagin estat objecte de sanció administrativa o inhabilitació professional, ni estiguin excluïdes de la seva concertació.
b. Que participin en els programes d'atenció farmacèutica i en la realització del conjunt d'activitats destinades a l'ús racional dels medicaments que estableixi l'administració sanitària corresponent.
c. Que les vendes anuals totals, en termes de preu de venda al públic incrementat amb l'IVA, no superin els 200.000 euros en l'exercici econòmic corresponent a l'any natural anterior.
Documentació a presentar
a. Sol·licitud
b. Còpia del model 130 de la declaració de l' IRPF corresponent al quart trimestre de l'any natural anterior, després de la seva presentació a l'Agència Tributària, en la qual constin les vendes totals en els termes del preu de venda al públic incrementat amb l'import sobre el valor afegit corresponent a l'any natural anterior. En el cas que el sol·licitant realitzi més d'una activitat econòmica, serà necessària la presentació de la còpia del llibre de registre d'ingressos de l'activitat econòmica de l'oficina de farmàcia.
Models:
Termini màxim
3 mesos
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà delRegistre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultarles adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei d'Ordenació Farmacèutica
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Ordenació Farmacèutica
Carrer Calçat 2-A (2ª planta).
Tel.: 971177383
- Fax: 971176394
(ordenaciofarmaceutica@dgfarmacia.caib.es)