Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG’S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Instància genèrica (en absència de procediment o servei publicat a la Seu electrònica)

Presentar una sol·licitud dirigida a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears sobre qualsevol assumpte, quan no hi hagi cap procediment específic publicat a la Seu electrònica

Codi SIA

2307649

Persones destinatàries

Qualsevol persona física o jurídica

Termini per a resoldre i notificar

El que determini l'òrgan o unitat administrativa competent

Silenci administratiu

Segon normativa aplicable

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Observacions

Podeu accedir a aquest tràmit una vegada comproveu que no apareix a la seu electrònica el procediment que voleu iniciar.

Òrgan competent per a resoldre

L'organ competent per materia

Tràmits

X

Presentació de sol·licitud genèrica (en absència de procediment o servei publicat a la Seu electrònica).

Requisits

No hi ha requisits

Documentació a presentar

Documentació que la persona sol·licitant consideri necessària

Models:

Termini màxim

En qualsevol moment, ja que no hi ha termini de presentació

Forma de presentació

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

L'organ competent per materia

Contacte

Servei o Secció responsable

Oficina d'Administració Electrònica

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears). Tel.: 971177140

(aelectronica@caib.es)

Observacions

En cas d’existència del procediment o servei publicat a la seu electrònica aquesta sol·licitud podrà ser rebutjada.

Aquest tràmit no admet sol·licituds adreçades a altres Administracions.