Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Procediment sancionador per infracció de la normativa de costes

Exercici de la potestat sancionadora per infraccions de la Llei 22/1988, de 28 de juliol, de costes:

Relatives a obres, instal·lacions o activitats en la zona de servitud de protecció de costes en sòl rústic o relatives a abocaments de terra a mar.

Exercici de la potestat sancionadora de l'incompliment dels termes de l'autorització atorgada d'ús de temporada a platges i en el mar territorial; de les autoritzacions atorgades per activitats en les que concorrin circumstàncies especials d'intensitat, perillositat o rendibilitat; de les autoritzacions atorgades per d'ocupació del domini públic maritimoterrestre amb instal·lacions desmuntables o amb béns mobles.

Exercici de la potestat sancionadora per l'incompliment dels termes de l'autorització atorgada a zona de servitud de trànsit i accés al mar.

Exercici de la potestat sancionadora per incompliment de les condicions d'atorgament de les concessions demanials per tota ocupació del domini públic maritimoterrestre amb obres o instal·lacions no desmuntables

Codi SIA

1993260

Persones destinatàries

Persones físiques o jurídiques que siguin responsables de la infracció, d'acord amb el que disposa l'article 93 de la Llei de costes.

Termini per a resoldre i notificar

1 any (procediment ordinari)

Silenci administratiu

Caducitat

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Costes i Litoral

Tràmits

X

Presentació d'al·legacions a la Resolució d'inici o a la Proposta de Resolució

Requisits

Ser interessat en el procediment

Documentació a presentar

Document d'al·legacions i tota la documentació que consideri necessària presentar en defensa dels seus interessos.

Models:

Termini màxim

15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la recepció de la notificació de la

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Costes i Litoral

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'inspeccions i sancions

(info@dgcostes.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Costes i Litoral

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar