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Procés d'estabilització concurs oposició de Tècnic/tècnica superior especialista en radiodiagnòstic de l'Ib-Salut

Selecció de personal estatutari fix en el marc de l'article 2 de la llei 20/2021 de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública, per la cual es convoca un concurs oposició per cobrir 14 places de personal estatutari fix de la categoria de tècnic/tècnica superior especialista en radiodiagnòstic i 1 plaça de les quals corresponen a la reserva per a persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33%, sense perjudici que s'hagi d'acreditar la capacitat funcional per acomplir les funcions que es derivin del nomenament, dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, corresponents a l'oferta d'ocupació pública aprovada pels Acords del Consell de Govern de 23 de maig de 2022.

Código SIA

2891907

Personas destinatarias

Persones físiques que compleixin els requisits prevists a la convocatòria.

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini fixat pel Ministeri de Política Territorial i Funció Pública és el 31 de desembre de 2024.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General de l'IB-Salut

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Presentació de sol·licitud (2891907)

Requisitos

Persones físiques que compleixin els requisits prevists a la convocatòria.

Documentación a presentar

Plazo máximo

El termini per presentar sol·licituds és d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació en el BOIB.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Al·legacions a la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos

Requisitos

Presentar les reclamacions degudament complimentades i registrades, per qualsevol de les vies previstes per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, article 16, punt 4. Una vegada registrat, es recomana enviar-ho a oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es.

Documentación a presentar

La reclamació que la persona candidata consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

5 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació a la pàgina web de l'IBSALUT (09/03/2023 - 15/03/2023).

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Al·legacions a la llista provisional de qualificacions

Requisitos

Presentar les reclamacions i/o impugnacions degudament complimentades i registrades, per qualsevol de les vies previstes per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, article 16, punt 4. Una vegada registrat, es recomana enviar-ho a oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es.

Documentación a presentar

La reclamació i/o impugnació que la persona candidata consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

5 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació a la pàgina web de l'IBSALUT (21/12/2023 - 29/12/2023).

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Presentació de mèrits

Requisitos

Haver estat admesos en el procés de selecció sense cap situació d'exclusió.

Documentación a presentar

L'especificada a les bases generals de les convocatòries (Annex 1, II Fase de concurs, punt 14).

Modelos:

Plazo máximo

10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes definitives d'admesos i exclosos a la pàgina web del IBSALUT (25/01/2024 - 07/02/2024).

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

Observaciones

Tant els requisits com els mèrits han de ser anteriors a la data de venciment del termini per presentar sol·licituds (23/01/2023). No es valoraran els mèrits que no figurin en l'autovaloració ni els que s'hagin aportat fora del termini establert.

X

Al·legacions a la llista provisional de mèrits

Requisitos

Presentar les reclamacions degudament complimentades i registrades, per qualsevol de les vies previstes per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, article 16, punt 4.

Documentación a presentar

La que consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada la seva al·legació.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

4 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals de mèrits (Del 28/05/2024 al 31/05/2024).

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Llista definitiva de mèrits. Presentació de documentació

Requisitos

Haver superat el procés selectiu (annex 2) o figurar en la llista complementària (annex 3) assenyalats amb asterisc (*), de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual s'aprova la llista de persones que han superat el concurs oposició derivat de l'oferta d'ocupació pública addicional d'estabilitat ordinària i excepcional d'estabilització per cobrir places vacants en la categoria Tècnic/tècnica superior especialista en radiodiagnòstic del Servei de Salut de les Illes Balears.

Documentación a presentar

- Model presentació documentació

- Declaració responsable

- Certificat d'inexistència de delictes sexuals (únicament en el cas que s'hagi oposat al fet que l'Administració pugui consultar telemàticament les seves dades relatives a la inexistència de delictes sexuals)

Únicament en el cas de no haver estat aportat en fases prèvies:

- Certificat del nivell de coneixements de català exigits.

- Títol acadèmic requerit i/o especialitat

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució (Del 28/06/2024 al 11/07/2024)

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

Observaciones

Si presenta la documentació per registre electrònic, prèviament ha de signar la documentació electrònicament (model de presentació de documentació i declaració responsable).

X

Elecció de places

Requisitos

Haver superat el procés selectiu (annex 2) o figurar en la llista complementària (annex 3) assenyalats amb asterisc (*), de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual s'aprova la llista de persones que han superat el concurs extraordinari derivat de l'oferta d'ocupació pública addicional d'estabilitat ordinària i excepcional d'estabilització per cobrir places vacants en la categoria Tècnic/tècnica superior especialista en radiodiagnòstic del Servei de Salut de les Illes Balears.

Documentación a presentar

Llista de les places ofertes triades, per ordre de prioritat; cal incloure-hi totes les places. Aquesta llista s'ha d'emplenar i registrar telemàticament des del web www.ibsalut.es (web del candidat). Així mateix, hi haurà a la seu del Polígon de Son Castelló la Unitat de Desenvolupament Tècnic de Processos de Selecció per donar suport tant presencialment com a telefònicament, per facilitar als candidats l'eina informàtica per emplenar i registrar la tria de les places ofertes.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució (Del 28/06/2024 al 11/07/2024)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

Observaciones

Es publica la llista de places que s'ofereixen (annex 4), a l'efecte que les sol·licitin per ordre de preferència, tant les persones que han superat el concurs extraordinari (que figuren a l'annex 2), com les persones de la llista complementària (que figuren a l'annex 3 assenyalats amb asterisc (*)).

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

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