Requisits
Els requisits per poder participar en aquesta convocatòria són els següents:
a) Estar impartint l'assignatura d'alemany en nivells no universitaris a un centre educatiu sostingut amb fons públics de les Illes Balears durant el curs escolar 2022-2023.
b) No haver estat beneficiari de cap ajut de la Conselleria d'Educació i Formació Professional o del Goethe Institut per participar en un curs de les mateixes característiques durant els darrers 3 anys: 2020, 2021 i 2022.
Documentació a presentar
Sol·licitud de participació (annex 2) i Declaració Responsable (annex 3)
Models:
Termini màxim
10 dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Conselleria d'Educació i Universitats
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Llengües Estrangeres i Projectes Internacionals
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta).
Tel.: 971177778
- Fax: 971176869
(spl@dgpice.caib.es)