Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria d'ajuts en espècie per participar a cursos de llengua i metodologia alemanyes a Alemanya a l'estiu de 2023 adreçats al professorat d'alemany.

Convocar sis ajuts en espècie per participar a un dels sis cursos de llengua i metodologia de l'ensenyament de la llengua i cultura alemanyes per al professorat que imparteix l'assignatura d'alemany com a llengua estrangera als centres educatius sostinguts amb fons públics. Aquests cursos seran organitzats pel Goethe Institut durant l'estiu de 2023 a Alemanya i cofinançats per la Conselleria d'Educació i Formació Professional i el Goethe Institut de Barcelona en el marc de la segona addenda al conveni de col·laboració subscrita entre ambdues institucions corresponent al curs escolar 2022-2023.

Codi SIA

2971610

Persones destinatàries

Professorat que imparteix l'assignatura d'alemany en nivells no universitaris a centres educatius sostinguts amb fons públics de les Illes Balears

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Els requisits per poder participar en aquesta convocatòria són els següents:

a) Estar impartint l'assignatura d'alemany en nivells no universitaris a un centre educatiu sostingut amb fons públics de les Illes Balears durant el curs escolar 2022-2023.

b) No haver estat beneficiari de cap ajut de la Conselleria d'Educació i Formació Professional o del Goethe Institut per participar en un curs de les mateixes característiques durant els darrers 3 anys: 2020, 2021 i 2022.

Documentació a presentar

Sol·licitud de participació (annex 2) i Declaració Responsable (annex 3)

Models:

Termini màxim

10 dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Llengües Estrangeres i Projectes Internacionals

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177778 - Fax: 971176869

(spl@dgpice.caib.es)

X

Reclamacions a la llista provisional

Requisits

Haver presentat dins del termini establert i per registre la sol·licitud d'ajuts en espècie per participar a un dels sis cursos de llengua i metodologia de l'ensenyament de la llengua i cultura alemanyes organitzats pel Goethe Institut a Alemanya durant l'estiu de 2023.

Documentació a presentar

Heu d'adjuntar el model emplenat d'instància genèrica (vegeu l'apartat "Models").

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Les persones interessades poden presentar les reclamacions que estimin oportunes dins del termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la data de la publicació d'aquesta proposta de resolució provisional a la pàgina web de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d'Educació i Formació Professional (http://dgpice.caib.es).

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Llengües Estrangeres i Projectes Internacionals

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177778 - Fax: 971176869

(spl@dgpice.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Planificació i Gestió Educatives

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar