Expedició de certificat del nivell de carrera professional (a l'àmbit de l'Ibsalut)
Obtenir un certificat que acrediti el nivell o grau de carrera professional obtingut dins l'àmbit de l'Ibsalut.
Codi SIA
2451380
Persones destinatàries
Personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears que té reconegut un nivell o grau de carrera professional a l'Ibsalut.
Termini per a resoldre i notificar
3 mesos
Silenci administratiu
No és d'aplicació
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
Si
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Servei d'Avaluació i Carrera Professional
Tràmits
Sol·licitud
Requisits
Tenir reconegut un grau o nivell de carrera professional a l'Ibsalut
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
No és d'aplicació.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local.
Podeu consultarles adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei d'Avaluació i Carrera Professional
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Avaluació i Carrera Professional
(carreraprofessional@ibsalut.es)