Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Formació esportiva de les dones

L'objecte d'aquesta convocatòria de subvencions és incrementar quantitativament i qualitativament la formació a l'àmbit esportiu de les dones, en diferents àrees:

-Formació de tècniques esportives o entrenadores.

-Formació d'àrbitres o jutgesses.

-Formació per oficials o anotadores de taula.

-Formació en preparació física.

-Formació en planificació i direcció de l'entrenament.

-Formació en gestió de serveis esportius.

-Formació en gestió d'instal·lacions esportives.

-Formació en serveis de salut a l'esportista: nutrició esportiva, medicina esportiva, psicologia esportiva, fisioteràpia i similars.

No són objecte d'aquesta convocatòria les formacions en graus i màsters universitaris.

Són subvencionables les despeses dels cursos formatius finalitzats entre l'1 d'octubre de 2024 i el 31 de setembre de 2025 (inclosos).

Código SIA

3208424

Personas destinatarias

Poden ser beneficiaris de les ajudes de formació tècnica esportiva dones que tinguin quinze o més anys a dia 1 de gener de 2025, que siguin residents a les Illes Balears i amb domicili fiscal a l'estat espanyol.

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini màxim per resoldre el procediment i publicar les resolucions és de sis mesos, comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria de Turisme, Cultura i Esports

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

Poden ser beneficiaris de les ajudes de formació tècnica esportiva dones que tinguin quinze o més anys a dia 1 de gener de 2025, que siguin residents a les Illes Balears i amb domicili fiscal a l'estat espanyol.

Són subvencionables les despeses dels cursos formatius finalitzats entre l'1 d'octubre de 2024 i el 31 de setembre de 2025 (inclosos).

Documentación a presentar

Les persones interessades han de presentar una sol·licitud.

A la sol·licitud s'hi ha d'adjuntar la documentació següent:

a) Imprès de sol·licitud emplenat, en el qual constin les dades de la persona beneficiari i signat adequadament per la persona sol·licitant o la persona autoritzada per aquesta o el seu representant legal.

b) Identificació del sol·licitant: fotocòpia del document oficial d'identificació de la persona sol·licitant i de la persona autoritzada o del representant legal, si escau.

c) Certificat d'empadronament a un municipi de les Illes Balears.

d) De conformitat amb l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 61 del Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual aprova el Reglament d'Actuació i Funcionament del sector públic per mitjans electrònics, la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports pot obtenir —excepte l'oposició expressa de la persona interessada que s'ha de fer constar en el model de sol·licitud—els certificats acreditatius que la persona interessada està al corrent de les obligacions amb l'Agència Tributària Estatal i la Seguretat Social, si escau, a més de la verificació de les dades d'identitat (NIF). En cas que no s'autoritzin aquestes consultes, ha d'aportar la documentació acreditativa d'estar al corrent de les obligacions anteriors, a més d'una còpia del document d'identitat, si escau, juntament amb la sol·licitud d'ajuts.

e) Documentació específica dels cursos de formació. S'ha de presentar aquesta documentació per a cada un dels cursos inclosos a la sol·licitud.

-Dades del curs (informació inclosa a l'imprès de sol·licitud):

- Nom del curs.

- Entitat que imparteix la formació.

- Durada en hores.

- Data d'inici i finalització.

- Preu del curs.

-Documentació a presentar en cas de cursos pagats i finalitzats:

- Còpia de la factura de la matricula del curs de formació.

- Acreditació del pagament de la factura del curs de formació: rebut de pagament al comptat, rebut bancari, extracte del compte bancari o full de la transferència.

-Còpia del títol, diploma o certificat d'assistència i aprofitament del curs. Si el document té informació a les dues cares s'haurà de presentar còpia de les dues cares. En qualsevol moment l'òrgan instructor podrà requerir al sol·licitant una còpia acarada o bé l'original del document acreditatiu.

- La documentació justificativa haurà de complir amb les condiciones indicades al punt 9 de la convocatòria.

Declaracions responsables que s'han de signar, incloses a l'imprès de sol·licitud.

Modelos:

Plazo máximo

El termini per presentar les sol·licituds finalitza dia 10 d'octubre de 2025.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Esports

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General d'Esports

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears). Tel.: 971176600

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Esports

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar