Requisitos
L'entitat beneficiària ha de justificar el 100 % del projecte aprovat, com a màxim el 28 de febrer de 2025, mitjançant el règim de justificació per mòduls, d'acord amb els requisits que estableix l'article 22 de l'Ordre de la consellera d'Afers Socials i Esports de 5 de març de 2021.
Documentación a presentar
a) Un informe d'actuació justificatiu del compliment de les condicions imposades per a concedir la subvenció, amb indicació de les activitats duites a terme i dels resultats obtinguts. L'entitat haurà de presentar, sempre que sigui possible, la informació relativa al projecte desagregada per gènere.
Aquest informe ha de contenir:
· Informe tècnic final de seguiment d'acord amb el model proporcionat pels serveis tècnics de la Direcció General de Serveis Socials. La informació sobre els usuaris haurà d'incloure la desagregació per gènere, edat (18-29; 20-54 i majors de 55 anys) i nivells d'estudis acreditats.
· Documentació relativa a les altes i baixes en els projectes dels usuaris.
· Documentació acreditativa de l'assistència dels participants, inclosos els fulls de signatures i justificants d'assistència.
· Si escau, rebuts signats acreditatius del lliurament als usuaris del material necessari per a desenvolupar les actuacions formatives.
· Control d'abonament de beques d'assistència.
· Qüestionaris d'avaluació dels usuaris participants que, en qualsevol cas, hauran d'incloure:
— Una valoració prèvia a la incorporació a l'itinerari.
— Una valoració de resultats, una vegada finalitzada la participació de l'usuari a l'itinerari. La valoració haurà d'incloure informació sobre la millora, tant en la inserció global de l'usuari com en les àrees de treball incloses en els itineraris (llengües, TIC, habilitats socials, etc.)
b) Un informe econòmic justificatiu que ha de contenir els punts següents:
1. Acreditació o, si no, declaració de la persona o entitat beneficiària sobre el nombre d'unitats físiques considerades com a mòdul.
2. Quantia de la subvenció calculada sobre la base de les activitats quantificades en l'informe d'actuació i els mòduls prevists en la convocatòria.
3. Detall d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada, amb indicació de l'import i la procedència.
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
Fins el 28 de febrer de 2025
Forma de presentación
La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
Órgano competente para la tramitación
Conselleria de Famílies i Afers Socials
Contacto
Servicio o Sección responsable
Direcció General de Cooperació i Immigració
Pl. de la Drassana, 4.
Tel.: 971177200
- Fax:
(immigracio@caib.es)