DOCUMENTACIÓ APORTADA EN ELS TRÀMITS


La normativa actual d'aplicació només requereix presentar documents originals dels següents documents:

- Sol·licitud

- Declaracions responsables

- Certificats mèdics

En cas de presentar qualsevol d'aquests tres documents via electrònica es requereix igual forma que siguin originals correctes i vàlids. Per complir aquest requisit, els documents originals electrònics han d'estar signats correctament amb certificats electrònics amb validesa suficient per a tota la duració de la tramitació i sense cap modificació una vegada signats.

Resta de documentació o documentació addicional: En cas què s'afegeixi durant la tramitació documentació addicional (sigui requerida en el tràmit o no) es poden lliurar originals electrònics o còpies:

- Si es lliura un original, aquest ha de ser el document original i ha de complir els requisits exposats a dalt. Si el document original està custodiat per una Administració Pública es pot indicar l'enllaç per baixar el document en lloc de presentar el document.

- Si es lliura una còpia, s'ha de lliurar una còpia exacta del document original al qual se li han retirat les signatures electròniques. En aquest cas l'administrat es fa responsable de disposar i custodiar el document original amb totes les signatures vàlides i sense modificacions posteriors a les signatures, així com posar-lo a disposició de l'Administració en el cas que li sigui requerit.


MODELS GENÈRICS DE PRESENTACIÓ A LA UDIT

Repositori de documents genèrics que s'utilitzen a la UDIT i a la Direcció General de Política Industrial:

PDF Sol·licitud de tramitació de la UDIT (01.020)

PDF Declaració per a l'obtenció de dades i documentació (01.022)

PDF Declaració d'inici d'activitat per a la bonificació de la taxa (01.030)