Ayudas para la Orientación, Avance y Enriquecimiento Educativo
Ofrecer ayuda a los centros educativos para afrontar la emergencia educativa del curso 2020-2021
Codi SIA
2346406
Persones destinatàries
Centros docentes públicos y concertados que imparten educación primaria, educación especial, educación secundaria obligatoria y bachillerato
Termini per a resoldre i notificar
6 meses
Silenci administratiu
Negativo
Forma d'inici
Instancia de parte
Fi de la via administrativa
Si
Disponible per tramitar per persona apoderada
No
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Dirección General de la Primera Infancia, Atención a la Diversidad y Mejora Educativa
Simplificació documental
Documents relacionats amb el procediment
Tràmits
Sol·licitud i annexos
Requisits
Línia 1: 5è i 6è d'EP i ESO de centres públics i concertats
Línia 2: centres públics i concertats
Línia 3: centre públics
Documentació a presentar
Línia 1: annexos 2,3,4,5,6,7 i 8
Línia 2: annexos 2,3,9,10,11,12,13,14 i 15
Línia 3: annexos 2,3,16 i 17
Models:
Termini màxim
Sol·licitud: del 8 al 23 de novembre
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de la Primera Infancia, Atención a la Diversidad y Mejora Educativa
Contacte
Servei o Secció responsable
Dirección General de la Primera Infancia, Atención a la Diversidad y Mejora Educativa
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177779
(proaplus@dgpice.caib.es)
Informació sobre protecció de dades
De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite
Responsable del tractament
Dirección General de la Primera Infancia, Atención a la Diversidad y Mejora Educativa
Finalitat
Tramitación del procedimento
Destinatari
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal
Drets
Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional