Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Financiación de las contrataciones con carácter provisional, temporal y extraordinario de profesores en centros privados concertados

Permitir la financiación de las contrataciones con carácter provisional, temporal y extraordinario de profesores en centros privados concertados que no cumplan todos los requisitos académicos exigidos por la normativa vigente, siempre que se haya justificado la imposibilidad de contratar profesorado que los reúna.

Codi SIA

1870838

Persones destinatàries

Centros privados concertados

Termini per a resoldre i notificar

3 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Personal Docente y Centros Concertados

Tràmits

X

Solicitud de financiación con carácter provisional, temporal y extraordinario de profesorado

Requisits

Tener la necesidad de contratación de profesorado y haber sido imposible poder contratar profesorado que no reúna todos los requisitos académicos exigidos por la normativa.

Documentació a presentar

1) La solicitud correctamente rellenada según el modelo que figura en el anexo 2 de esta Resolución.

2) La acreditación de la imposibilidad de poder contratar alguien de la lista de interinos que han autorizado la Consejería a ceder sus datos a los centros concertados o, en su caso, que el profesorado ha manifestado por escrito que no está interesado en la oferta del centro concertado.

3) El horario del profesor titular que consta en el GESTIB en los casos de solicitudes para cubrir una sustitución (sustitución de IT, riesgo durante el embarazo, maternidad, etc.).

4) La documentación acreditativa de la titulación del profesor a contratar.

Models:

Termini màxim

Las solicitudes se pueden presentar desde el 10 de agosto anterior al inicio del curso en que se tengan que aplicar hasta el 20 de junio del año siguiente

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Departamento de Centros Concertados

Contacte

Servei o Secció responsable

Departamento de Centros Concertados

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177836 - Fax: 971176872

(concertseducatius@dgplacen.caib.es)

X

Solicitud de cambio de horas respecto a la solicitud inicial de financiación

Requisits

Haber sido autorizado previamente la financiación para la contratación provisional, temporal y extraordinario del docente

Documentació a presentar

1) La solicitud correctamente rellenada según el modelo que figura en el anexo 3 de esta Resolución.

Models:

Termini màxim

Las solicitudes se pueden presentar desde el 10 de agosto anterior al inicio del curso en que se tengan que aplicar hasta el 20 de junio del año siguiente

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Departamento de Centros Concertados

Contacte

Servei o Secció responsable

Departamento de Centros Concertados

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177836 - Fax: 971176872

(concertseducatius@dgplacen.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Personal Docente y Centros Concertados

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar