Requisits
Tener la necesidad de contratación de profesorado y haber sido imposible poder contratar profesorado que no reúna todos los requisitos académicos exigidos por la normativa.
Documentació a presentar
1) La solicitud correctamente rellenada según el modelo que figura en el anexo 2 de esta Resolución.
2) La acreditación de la imposibilidad de poder contratar alguien de la lista de interinos que han autorizado la Consejería a ceder sus datos a los centros concertados o, en su caso, que el profesorado ha manifestado por escrito que no está interesado en la oferta del centro concertado.
3) El horario del profesor titular que consta en el GESTIB en los casos de solicitudes para cubrir una sustitución (sustitución de IT, riesgo durante el embarazo, maternidad, etc.).
4) La documentación acreditativa de la titulación del profesor a contratar.
Models:
Termini màxim
Las solicitudes se pueden presentar desde el 10 de agosto anterior al inicio del curso en que se tengan que aplicar hasta el 20 de junio del año siguiente
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Departamento de Centros Concertados
Contacte
Servei o Secció responsable
Departamento de Centros Concertados
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta).
Tel.: 971177836
- Fax: 971176872
(concertseducatius@dgplacen.caib.es)