Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria comissió de serveis per al curs 2022-2023 a centres públics d'ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d'Educació i Formació Professional

Cobrir places amb comissió de serveis en centres educatius

Codi SIA

2868387

Persones destinatàries

Funcionaris docents de carrera

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Tràmits

X

Convocatòria-Presentació de sol·licituds

Requisits

1. Acreditar el coneixements de llengua catalana pertinents d'acord amb el que estableixen el Decret 115/2001, de 14 de setembre, pel qual es regula l'exigència de coneixement de les llengües oficials al personal docent, modificat pel Decret 169/2003, de 26 de setembre, i l'Ordre del conseller d'Educació i Universitat de 8 de març de 2018 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l'ensenyament reglat no universitari i s'estableixen les equivalències, es defineix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC), es regulen les condicions de l'exempció de l'avaluació de la llengua catalana i literatura en ensenyaments no universitaris i es determinen les funcions i la composició de la Comissió Tècnica d'Assessorament per a l'Ensenyament de i en Llengua Catalana (BOIB núm. 38, de 27 de març), modificada per l'Ordre del conseller d'Educació i Formació Professional de 9 de juliol de 2021 (BOIB núm. 95, de 17 de juliol).

2. Haver estat admès en el darrer concurs de trasllats, haver sol·licitat una plaça a la localitat o les localitats on s'ubiquen els centres en què se sol·licita la comissió de serveis i no haver-hi desistit, tal com es regula en la base vint-i-dosena del concurs de trasllats convocat per la Resolució de la directora general de Personal Docent de 27 d'octubre de 2021, per la qual es fa pública la convocatòria de concurs de trasllats d'àmbit autonòmic, per als funcionaris dels cossos docents contemplats en la Llei orgànica d'educació (BOIB núm. 151, de 2 de novembre). No obstant això, s'exceptua l'obligació d'haver participat i d'haver sol·licitat una plaça en el darrer concurs de trasllats a la localitat o les localitats on s'ubiquen els centres en què se sol·licita la comissió de serveis en els casos següents:

a) Situacions excepcionals i sobrevingudes posteriors al 22 de novembre de 2021, degudament acreditades i que han de ser valorades per la Direcció General de Personal Docent.

b) El fet de sol·licitar comissió de serveis per la causa 3 de la instrucció tercera d'aquest annex, sempre que sigui per exercir el càrrec de director, de secretari, de cap d'estudis o de cap d'estudis adjunt.

c) El fet d'haver obtingut una nova destinació definitiva per al curs 2021-2022.

3. En el cas del cos de mestres, l'especialitat o funció sol·licitada s'ha de correspondre amb l'especialitat de la darrera plaça adquirida mitjançant concurs de trasllats o bé amb les funcions o especialitats habilitades que hagin estat reconegudes. Per a la resta de cossos docents, l'especialitat o funció sol·licitada s'ha de correspondre amb l'especialitat de la darrera plaça adquirida mitjançant concurs de trasllats o bé amb les funcions de les places corresponents al departament d'orientació o places de cultura clàssica, amb els mateixos termes establerts en la base quarta de l'annex 1 de la Resolució de la directora general de Personal Docent de 27 d'octubre de 2021.

No haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual, que inclou l'agressió i l'abús sexual, l'assetjament sexual, l'exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com pel tràfic d'éssers humans.

Documentació a presentar

La causa al·legada per sol·licitar la comissió de serveis s'ha d'acreditar mitjançant la documentació especificada en l'annex 3 de la Resolució de la directora general de Personal Docent de 6 d'abril de 2022.

Termini màxim

Fins el 12/05/2022 per presentar sol·licituds.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Adjudicació i Contractació Docent

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 1a planta). Tel.: 971177864 - Fax: 971176863

(maalarcon@dgpdocen.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar