Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Canvi de titularitat de l'autorització d'instal·lació

Canvi de titularitat d'un establiment d'hosteleria.

Codi SIA

2307451

Persones destinatàries

Empreses de joc.

Termini per a resoldre i notificar

Dos mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia

Tràmits

X

Comunicació de canvi de titular d'autorització d'instal·lació de màquines de tipus B

Requisits

a) S'ha de comunicar conjuntament per l'empresa operadora i la persona o entitat titular de l'establiment, o pels seu representats legals.

b) S'ha de comunicar en el termini de tres mesos a comptar des de que s'ha produït.

Taxes

TAXA 03I Altres locals de joc > Modificació autorització altres locals de joc: el 25% de l'import corresponent a l'autorització o inscripció . - Imprimir document i efectuar el pagament en les entitats bancàries o de forma telemàtica

Documentació a presentar

a) Fotocòpia del NIF del titular si es tracta de persona física, o del CIF si és persona jurídica. Així mateix, en a) el cas de persones jurídiques s'ha de presentar el DNI de les persones administradores.

b) Còpia de la llicència municipal de funcionament o document equivalent d'acord amb la Llei 7/2013, de règim jurídic d'

instal·lació, accés i exercici d'activitats, en la qual ha de constar l'activitat i ubicació de l'establiment.

c) Document o títol admès en dret que acrediti fefaentment la disponibilitat del local per la persona o entitat titular de l'establiment.

d) Declaració responsable que el local no es troba en cap dels supòsits establerts en l'article 56.6.

En els bars de centres i àrees comercials, així com d'estacions de transport públic, s'ha d'aportar un plànol del local, subscrit per personal tècnic competent en la matèria, que acrediti que es troba perfectament aïllat de la zona de pas.

e) Plànol de situació del local, a escala no superior a 1:100.

f) Justificant del pagament de la taxa administrativa corresponent.

g) En cas de persones jurídiques, copia de l'escriptura de constitució i, si s'escau, de les seves modificacions posteriors, degudament inscrita en el Registre Mercantil, i identificació dels seus socis i administradors, així com el document notarial que acrediti els poders atorgats a favor de tercers. Quan es tracti de comunitat de béns o societat, qualsevol document admès en dret, en el qual constin els socis, els administradors i els poders atorgats.

Models:

Termini màxim

S'ha de presentar en el termini de tres mesos d'haver-se produït el canvi.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Joc

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971178900

(mcanyellas@dgce.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar