Requisits
Els especificats per a cada una de les especialitats de la convocatòria
Documentació a presentar
Documentació que cal presentar
· Currículum amb l'estructura següent:
o Dades personals
o Experiència laboral: relació cronològica i descripció dels llocs de feina relacionats amb la plaça a què vol accedir.
o Dades acadèmiques i de formació: relació cronològica i descripció dels estudis fets i dels cursos o seminaris a què ha assistit o que ha impartit.
o Coneixements de català
o Experiència com a professor interí
o Experiència com a professor especialista: descripció de l'activitat docent duta a terme.
o Altres mèrits o activitats d'interès
· Acreditació documental: fotocòpies de les circumstàncies indicades en el currículum.
La documentació justificativa expedida a l'estranger s'ha de presentar traduïda al català o castellà per traductors jurats.
Les titulacions estrangeres han d'estar degudament homologades.
· L'experiència professional es demostrarà mitjançant la presentació conjunta dels dos documents següents:
o Certificat original de la vida laboral expedit per la Seguretat Social o certificació equivalent on consti l'empresa, la categoria laboral (grup de cotització) i el període de contractació, o en el seu cas el període de cotització en el règim especial de treballadors autònoms o qualsevol altre medi com a prova admès en dret.
o Certificat d'empresa o contractes on consti específicament la durada del contracte, l'activitat concreta i el període de temps durant el qual ha realitzat l'activitat. En el cas de treballador per compte propi, certificació d'alta en l'impost d'activitats econòmiques o, en defecte d'això, declaració censal comunicant l'inici de l'activitat (model 036 o 037). En aquesta certificació haurà d'aparèixer l'activitat concreta desenvolupada pel treballador.
· Per valorar l'experiència com a docent s'ha d'aportar un certificat del centre on s'especifiquin els anys, mesos i dies treballats i l'especialitat impartida.
· Una fotocòpia del DNI, passaport, NIE o targeta de residència en vigor del sol·licitant.
2.5 Una vegada emplenada, la sol·licitud i la documentació s'han de tramitar telemàticament.
L'únic sistema de tramitació i presentació de les sol·licituds, tant d'actualització de requisits i mèrits com de participació en la convocatòria, serà el telemàtic, mitjançant el tràmit habilitat a l'efecte en la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent.
En el cas d'haver tramitat més d'una sol·licitud, només es considera vàlida la darrera que s'ha registrat telemàticament.
Termini màxim
11/12/2020
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Adjudicació i Contractació Docent
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 1a planta).
Tel.: 971177864
- Fax: 971176863
(ajfloresclemente@dgpdocen.caib.es)