Torna

Portal del Consumidor

Sistema de cita prèvia obligatòria

Amb motiu de la crisi sanitària de la COVID-19, us informam que s’ha suspès temporalment l’atenció presencial mitjançant cita prèvia a les oficines d’atenció al consumidor de Palma, Maó i Eivissa.
 
Per aquest motiu s’ha reforçat l’atenció telefònica. Podeu contactar-hi a través dels números següents:

  • Telèfon d’atenció al consumidor: 900 16 60 00. És gratuït i l’horari és de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h, i els dissabtes de 9 h a 14 h.
  • Telèfon de les oficines de la Direcció General de Consum:
    • Palma: 971 17 79 79, de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h.
    • Maó: 971 17 73 33, de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h.
    • Eivissa: 971 17 70 67, de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h.