Torna

Portal de transparència de l'AETIB

ÀREA PROMOCIÓ

Què feim?

Són tasques pròpies de l’àrea de Promoció, entre d’altres:

  • Planificació i control del calendari d'accions promocionals de les Illes Balears
  • Organització i assistència a fires turístiques, nacionals i internacionals.
  • Organització de workshops per fomentar el networking:
    • En l'àmbit internacional:
      • Coordinant la recerca dels llocs on es desenvolupa la jornada.
      • Coordinant la convocatòria dels agents.
      • Organitzant in-situ el desenvolupament complet de l'esdeveniment
    • En l'àmbit local:
      • Coordinar la convocatòria dels empresaris locals que vulguin participar.
      • Reserva i preparació de l'espai on es fa l'esdeveniment.
      • Seguiment in-situ de la jornada.
  • Organització de grups de Fam-Trips i  de Press-Trips per conèixer millor els recursos turístics de les Illes.
  • Coordinació i preparació d'esdeveniments conjunts amb les oficines Espanyoles de Turisme.
  • Preparació de qualsevol tipus d'esdeveniments propis de promoció local o internacional, tant generalistes como temàtics.
  • Gestionar i tramitar patrocinis.

Documents relacionats:

Fulla de Càlcul

FIRA VIRTUAL ILTM 2020

FIRA VIRTUAL ROUTES RECONNECTED 2020

FIRA VIRTUAL JATA 2020

FIRA VIRTUAL DE TURISME WORLD TRAVEL MARKET, NOVEMBRE 2020

Fira World Travel Market virtual novembre 2020

FIRA VIRTUAL ITB, MARÇ 2021

archivopub.do?ctrl=MCRST7105ZI358627&id=358627

L’ESTAND DE BALEARS A FITUR 2021, PREMIAT COM EL MILLOR ESTAND I EL MÉS SOSTENIBLE DE LA FIRA


L'estand de les Illes Balears a la passada Fira Internacional de Turisme de Madrid (Fitur) ha estat distingit amb dos guardons durant la celebració de la fira: el de millor estand en la categoria d'institucions i comunitats autònomes i el que es lliura a l'estand més sostenible. Els organitzadors de Fitur varen lliurar un diploma acreditatiu a la directora general de Turisme, Rosana Morillo.
A través del seu Concurs als Millors Estands de tota la fira, s'han avaluat tots els espais de la fira atesos els criteris de Professionalitat (adequació de l'estand a les necessitats de comercialització de cada producte); Comunicació/Promoció (identificació de l'estand amb la imatge i el producte) i Disseny (valoració del grau d'originalitat i innovació).
El canvi d'imatge de l'estand muntat per l’AETIB en aquesta edició de 2021 ha sabut convèncer al jurat del concurs en dues categories diferents, gràcies als prop de 1.000 metres quadrats inspirats en la Mar Mediterrània.

	archivopub.do?ctrl=MCRST7105ZI358731&id=358731

archivopub.do?ctrl=MCRST7105ZI358732&id=358732

Actualitzat: 3 de juny de 2021.