Què es pot reclamar?

Es poden tramitar les reclamacions en relació amb els contractes de subministrament elèctric a tarifa, l'accés a les xarxes o les facturacions derivades dels mateixos així com l'incompliment de la qualitat de servei individual.

Queden excloses les discrepàncies relatives a aspectes no regulats (indemnitzacions per danys i perjudicis, condicions contractuals, reclamacions cap a les companyies comercialitzadores referents a contractació, serveis de manteniment, etc.), que han de plantejar-se davant la jurisdicció ordinària o davant la direcció general competent en matèria de consum en cas que es tracti de consumidors finals.

En aquells casos en què una vegada rebuda la reclamació es determini que no es tracta d'un assumpte de la competència d'aquesta Direcció General, s'h de remetre l'òrgan competent o s'inadmetrà, si s'escau, s'informarà el reclamant.

Com fer la reclamació?

Documentació que s'ha de presentar

On s'ha de presentar?

Empreses comercialitzadores mercat elèctric

Normativa