Què es pot reclamar?
Com fer la reclamació?
Documentació que s'ha de presentar
On s'ha de presentar?
Podeu presentar la reclamació a l'oficina de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic. Heu de demanar cita prèvia.
També la podeu presentar a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica i als registres electrònics dels consells insulars i de qualsevol municipi.
Trobareu les adreces d'aquestes oficines aquí.
A més, podeu presentar la sol·licitud telemàticament accedint al Registre electrònic comú de l'Administració General de l’Estat. Per poder a fer aquest tipus d’enviaments heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve. Estan obligats a fer la tramitació per mitjans electrònics les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica i altres subjectes obligats per l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
O per qualsevol de les formes previstes a l'article 16.4 de la Llei 39/2015.