INSTRUCCIONS
1_Instruccio_1_2024_director_general_de_Funcio_Publica,_de_modificacio_de_la_Instruccio_5_2023,_21_de_nov_per_la_qual_es_fixen_els_criteris_i_pautes_personal_interi_per_oferta_generica_SOIB.pdf Instrucció 1/2024 del director general de Funció Pública, de modificació de la Instrucció 5/2023, de 21 de novembre, del director general de Funció Pública, per la qual es fixen els criteris i les pautes per seleccionar personal funcionari interí mitjançant oferta genèrica del SOIB
2_Instrucci_5_2023_ofertes_generiques_SOIB__refosa.pdf Instrucció 5/2023, de 21 de novembre, del director general de Funció Pública per la qual es fixen els criteris i les pautes per seleccionar personal funcionari interí mitjançant oferta genèrica del SOIB. (Text Refos) 
3_Instruccio_4-2023_(2).pdf Instrucció 4/2023, de 19 de juliol, del director general de Funció Pública, per la qual se suspèn temporalment la vigència de les restriccions de participació establertes en el punt 3.3 de la Instrucció 2/2012, de 27 de març, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears 
4_Instruccio_3_2023_criteris_teletreball.pdf Instrucció 3/2023 de la directora general de Funció Pública per la qual es fixen criteris comuns per a l’aplicació del Decret 3/2023, pel qual es regula la modalitat de prestació de serveis mitjançant teletreball a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 
5_Instruccio_2_2023_seleccio_per_crida_col·lectiva.pdf Instrucció 2/2023, de 20 de febrer, de la directora general de Funció Pública, relativa a la selecció de personal funcionari interí mitjançant crida col·lectiva 
6_Instruccio_1_2023_reconeixement_serveis_previs_triennis.pdf Instrucció 1/2023, de 20 de febrer, de la directora general de Funció Pública, sobre els efectes econòmics derivats de la tramitació de procediments de reconeixement de serveis previs a l’efecte de triennis
7_Instruccio_6-2022_altes_i_modificacions_retribucions.pdf Instrucció 6/2022, de 23 de novembre, de la directora general de Funció Pública, relativa al tancament de l'exercici pressupostari de 2022 i a l'obertura de l'exercici de 2023 en matèria d'altes o modificacions de retribucions. 
8_Instruccio_5_2022_carrera_professional_horitzontal_de_la_CAIB.pdf Instrucció 5/2022, de 16 de novembre, de la directora general de Funció Pública en matèria de carrera professional horitzontal de l'Administració de la CAIB 
9_Instruccio_4-2022_de_pautes_per_aplicar_punt_3.3_a_de_la_Instruccio_2_2012.pdf Instrucció 4/2022, de 14 de setembre, de la directora general de Funció Pública, mitjançant la qual fixa les pautes per aplicar el punt 3.3a de la Instrucció 2/2012, en relació a les persones a les quals s'adjudica un lloc per haver participat en el procediment de provisió mitjançant sistemes ordinaris convocat per Resolució de 22 d'octubre de 2021 
10_Instruccio_3-2022_(_practiques_academiques_externes_alumnat_UIB.pdf Instrucció 3/2022, de 26 juliol, de la directora general de Funció Pública sobre pràctiques acadèmiques externes extracurriculars de l'alumnat de la UIB en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 
11_Instruccio_2-2022_de_modificacio_instruccio_2_2021.pdf Instrucció 2/2022, de 16 de maig de 2022, mitjançant la qual modifica la instrucció 2/2021, de 20 de juliol, sobre els criteris que s'han d'aplicar per al cessament del personal funcionari i laboral interí al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 
12_Instruccio_conjunta_DGFP_DGP_OIE_projectes_temporals.pdf Instrucció conjunta 1/2022 de la directora general de Funció Pública, del director general de Pressuposts i del director de l'Oficina de Planificació i Coordinació d'Inversions Estratègiques relativa a la tramitació dels projectes temporals prevists a l'article 20 de la Llei 4/2021, de 17 de desembre, de mesures extraordinàries i urgents per executar les actuacions i els projectes que s'han de finançar amb fons europeus en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resilència. 
13_Instruccio_3_2021_equivalencies_nivell_lleng_es_estrangeres.pdf Instrucció 3/2021 de la directora general de Funció Pública, per establir les titulacions i certificats que, amb referència als nivells que estableix el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, acrediten el nivell de coneixement de llengües estrangeres en els processos de provisió de llocs de feina de l'Administració  de la CAIB. 
14_Instruccio_2-2021_criteris_cessament_interins.pdf Instrucció 2/2021, de 20 juliol de 2021, de la directora general de Funció Pública sobre els criteris que s'han d'aplicar per al cessament del personal funcionari i laboral interí al servei de l'Administració de la Comumitat Autònoma de les Illes Balears 
15_Instruccio_de_9_de_febrer_de_2018__pautes_nomenament_interins.pdf Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i del director general de Pressuposts i Finançament de 9 de febrer de 2018 per la qual es fixen les pautes de nomenament de personal funcionari interí i de la contractació de personal laboral temporal de l'Administració General de la Comunitat Autónoma de les Illes Balears 
16_Modificacio_del_punt_20_de_la_Instruccio_1-2017_del_director_general_FP_sobre_el_control_entrades_isortides,compliment_horari_i_justifi_absencies.pdf Modificació del punt 20 de la Instrucció 1/2017 del director general de Funció Pública i Administracions Públiques adreçada a les secretaries generals o als òrgans que tinguin atribuïdes les funcions equivalents en matèria de personal, per la qual es fixen els criteris sobre el control d'entrades i sortides, el compliment de l'horari i les justificacions de les absències. 
17_Instruccio_1-2017_fixen_criters_sobre_control_i_compliment_horari_i_justificacions_absencies.pdf

Instrucció 1/2017 del director general de Funció Pública i Administracions Públiques adreçada a les secretaries generals o als òrgans que tinguin atribuïdes les funcions equivalents en matèria de personal, per la qual es fixen els criteris sobre el control d’entrades i sortides, el compliment de l’horari i les justificacions de les absències 

Annexos en format WORD        

18_Instruccio_2-2016_DGFP_confeccio_memories_justificatives_de_propostes_modif_RLT.pdf

Instrucció 2/2016 del director general de Funció Pública i Administracions Públiques sobre la confecció de les memòries justificatives de les propostes de modificació de les relacions de llocs de treball

19_Instruccio_1_2016_DGFP_procediment_peticio_informes_materia_laboral_SPI.pdf Instrucció 1/2016 del director general de Funció Pública i Administracions Públiques sobre el procediment de petició d'informes en màteria de personal laboral dels ens que integren el sector públic de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears 
20_Instruccio_conjunta_DGF_i_DGPF_de_29_de_febrer_de_2016_determina_el_requeriment_d_autoritzacions_i_informes_previs_contractacio_de_laboral_fix_i_temporal_SPI.pdf Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de febrer de 2016, per la qual es determina el requeriment d'autorització i d'informes previs per a la contractació de personal laboral fix i temporal dels ens que integren el sector públic autonòmic 
21_Inst_conjunta_DGFP_i_DGPF_regula_requer._informac_nomenaments_personal_estatutari_servei_salut.pdf Instrucció conjunta del director general de Funció Pública i Administracions Públiques i del director general de Pressuposts i Finançament de 29 de gener de 2016 per la qual es regula el requeriment d'informació dels nomenaments del personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears 
22_Inst_2_2015_practiques_academiques_externes_alumnat_UIB.pdf Instrucció 2/2015, de 19 de maig, del director general de Funció Pública, Administracions Pübliques i Qualitat del Serveis sobre pràctiques acadèmiques externes i curriculars de l'alumnat de la UIB en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears 
23_Instruccio_1-2015_director_general_nomines_SPI_(1).pdf Instrucció 1/2015, del director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, sobre direcció i supervisió centralitzada de les nòmines del personal al servei dels ens que formen el Sector Públic Instrumental regulats en la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la comunitat autònoma de les Illes Balears 
24_Inst_conjunta__29_gener_2015_pautes_i_recomanacions_per_a_una_comunicacio_no_sexista_(1).pdf Instrucció conjunta de 29 de gener de 2015 de la Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, del Gabinet de la Presidència, de la Secretaria General de la Vicepresidència i Conselleria de Presidència i de l’Institut Balear de la Dona per la qual s’estableixen les pautes i les recomanacions per a una comunicació (imatge i llenguatge) no sexista en l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears  
25_Instruccio_2-2013_comissio_atribucio_temporal_funcions.pdf Instrucció 2/2013, de 21 d'agost, del director general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis sobre les comissions de serveis d'atribució temporal de funcions en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 
26_nota_explicativa_punt_4_Instruccio_1_2013_criteris_compliment_horari.pdf Nota explicativa del punt 4 Instrucció 1/2013 de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis adreçada a les secretaries generals i als òrgans que tenguin atribuïdes les funcions equivalents en matèria de personal per la qual es fixen els criteris de compliment de l'horari en els supòsits de reducció de jornada voluntària i reducció de jornada i flexibilitat horària addicional o per motius de conciliació de la vida familiar i laboral 
27_Instruccio_1-2013__criteris_compliment_horari.pdf Instrucció 1/2013 de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis adreçada a les secretaries generals i als òrgans que tenguin atribuïdes les funcions equivalents en matèria de personal per la qual es fixen els criteris de compliment de l'horari en els supòsits de reducció de jornada voluntària i reducció de jornada i flexibilitat horària addicional per motius de conciliació de la vida familiar i laboral 
28_Instruccio_5-2012_criteris_excedenca_voluntaria_especial.pdf Instrucció 5/2012, de 23 de juliol, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen les pautes per tramitar i concedir l'excedència voluntària especial 
29_Instruccio_1-2019_DGFPAP_per_la_qual_se_suspen_temporalment_v_punt_10_Instruccio_2-2012.pdf Instrucció 1/2019, de 15 de juliol, del director general de Funció Pública i Administracions Públiques, per la qual es suspèn temporalment la vigència del punt 10 de la Instrucció 2/2012, de 27 de març, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 
30_Instruccio_1-2015,_28_juliol_modifica_Instrucc_2_2012_de_comissio_de_serveis.pdf Instrucció 1/2015, de 28 de juliol, de la directora general de Funció Pública i Administracions Públiques, per la qual es modifica la Instrucció 2/2012, de 27 de març de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears 
31_Instruccio_2-2012__criteris_i_pautes_per_adjudicar_comissions_de_servei.pdf Instrucció 2/2012, de 27 de març, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears 
32_Instruccio_1-2012_criteris_per_confeccionar_ordres_de_funcions_pers_funcionari.pdf Instrucció 1/2012, de 28 de febrer de 2012, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris per confeccionar les ordres de funcions dels llocs de treball del personal funcionari 
33_Instruccio_3_2010__conjunta_criteris_requisits_cooperacio_internacional.pdf Instrucció 3/2010 conjunta del director general de Funció Pública i del director general de Cooperació de 16 d'agost de 2010, per la qual es fixen els criteris i els requisits per autoritzar comissions de serveis per participar en programes o missions de cooperació internacional 
34_Instruccio_2-2010_DGFP_vacances_no_gaudides.pdf Instrucció 2/2010 del director general de Funció Pública, d'1 juny de 2010, per la qual es determinen les pautes d'actuació amb relació al dret del personal funcionari interí i del personal laboral de durada determinada a ser retribuït econòmicament per les vacances no gaudides en la data del seu cessament 
35_Instruccio_3_2009_proced_peticio_informes_jurid._FP_llicencies_vacances.pdf Instrucció 3/2009, de 17 de juny de 2009, del director general de Funció Pública sobre el procediment de sol·licitud d'informes jurídics a la Direcció General de Funció Pública en matèria de permisos, llicències i vacances del personal al servei de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears 
36_Instruccio_1-2009_documents_Registre_Personal.pdf Instrucció 1/2009, d'1 d'abril de 2009, del director general de Funció Pública, per la qual es determinen els documents relatius als actes referents a la vida administrativa del personal al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma que s'han de presentar en el Registre General de Personal i en altres serveis de la Direcció General de Funció Pública.
37_Instruccio_5-2008_tramitacio_propostes_de_contractacio_laboral.pdf Instrucció 5/2008 del director general de Funció Pública pel qual es fixen els criteris d'actuació que s'han de seguir en la tramitació de les propostes de contractació laboral de durada determinada 
38_Instruccio_4_2008_pressa_possessio_laboral_fix_OPE_2003_i_PEL.pdf Instrucció 4/2008 del director general de Funció Pública en relació amb les actuacions a dur a terme per a la presa de possessió del personal laboral fix objecte de l'oferta pública 2003 i de les incloses en el pla d'estabilitat laboral, així com el cessament del personal laboral interí conseqüència de l'execució d'aquest 
39_Instruccio_1_2008_criteris_actuacio_interis_programes_temporals.pdf Instrucció 1/2008 del director general de Funció Pública per la qual es fixen els criteris d'actuació en relació al personal funcionari interí de programes temporals