Contractació de la integració de l’aplicació del Registre Administratiu de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de les Illes Balears (RADAR-IB) amb el Punt d’Accés Únic (PUI) de la DGSFP (Ministeri) amb serveis web REST, de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors (finalitzada)
Introducció
La Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni és l’òrgan de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears competent per a portar el Registre Administratiu de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de les Illes Balears (RADAR-IB) en el qual s’han d’inscriure els distribuïdors d'assegurances i reassegurances amb domicili i àmbit d'operacions limitades al territori de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Aquest registre es gestionat amb un programari web (https://apps.caib.es/remiasfront/) desenvolupat d’acord amb els estàndards tecnològics de la Direcció General de Simplificació Administrativa, Modernització i Administració Digital i és l’encarregat de fer la comunicació telemàtica amb el Punt Únic d’Informació (PUI) de distribuïdors d’assegurances i reassegurances de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions (DGSFP) del Ministeri d’Afers Econòmics i Transformació Digital.
Aquesta connexió esta programada amb serveis SOAP amb tecnologies TLS 1.0 i 1.1.
Per tal de complir amb els estàndards de seguretat exigits per l’Esquema Nacional de Seguretat (ENS) la DGSFP ha modificat la interfície de comunicació a serveis web REST per la qual cosa es necessària programar la interconnexió d'acord amb els nous estàndards de comunicació.
Objecte del contracte:
L’objecte del contracte és la integració de l’aplicació del Registre Administratiu de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de les Illes Balears (RADAR-IB) amb els nous serveis REST de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions del Ministeri d’Afers Econòmics i Transformació Digital que permeti l’automatització de la presentació d’informació des del RADAR-IB al Punt Únic d’Informació (PUI) de distribuïdors d’assegurances i reassegurances.
És necessari un manteniment de sis mesos des de la finalització de l’objecte del contracte per tal de corregir errades o fer canvis de configuracions o modificacions puntuals al programa que es puguin produir per actualitzacions de la connexió per part de de la DGSFP.
Òrgan de contractació: Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació
Procediment de contractació: contracte menor
Pressupost expedient: 18.150,00 €
Pressupost expedient sense imposts: 15.000,00 €
Tipus de contracte: serveis
Idioma presentació ofertes: català, castellà
Termini d'execució: dos mesos + sis mesos de manteniment (a facturar, en el seu cas, per servei executat)
Termini per presentar ofertes: fins el 3 de novembre de 2023
Presentació d'ofertes: politicafinancera@tresorer.caib.es
Estat licitació: Finalitzat.
Entitat adjudiataria: 3digits, S.L. (B07923873)
Import adjudicació sense IVA: 9.120 € (7.920 € desenvolupament connexió al PUI + manteniment durant 6 mesos per servei executat a 60 €/hora (senseIVA) durant un màxim de 20 hores).
Documents i informació complementaria: