Nomenament interí

Quan no sigui possible la provisió del lloc de feina reservat a personal funcionari amb habilitació de caràcter nacaional pels procediments de nomenament provisional, acumulació de fucnions o comissió de serveis, la Conselleria competent podrà efectuar el nomenament interí d'una persona que estigui en possessió de la titulació exigida per a l'accés a la subescala i categoria a la què pertanyi el lloc de feina vacant.

Documentació a aportar per SOL·LICITAR un nomenament interí:

  • Sol·licitud de la corporació local del lloc a cobrir.
  • Documentació relativa a procés selectiu (bases del procés de selecció, publicitat de la convocatòria, còpies compulsades de els actes del Tribunal qualificador).
  • Documentació relativa al/a la funcionari/ària interí/ina (còpia compulsada del DNI i títol universtari, certificat mèdic oficial acreditant no patir cap malaltia psíquica o física que pugui impossibilitar exercir les funcions correesponents al lloc de feina, declaració jurada del funcionari).

 

 

Documentació a aportar per REVOCAR un nomenament interí:

 

  • Sol·liciutd de la corporació local.

Normativa aplicable: