Nomenament interí
Quan no sigui possible la provisió del lloc de feina reservat a personal funcionari amb habilitació de caràcter nacaional pels procediments de nomenament provisional, acumulació de fucnions o comissió de serveis, la Conselleria competent podrà efectuar el nomenament interí d'una persona que estigui en possessió de la titulació exigida per a l'accés a la subescala i categoria a la què pertanyi el lloc de feina vacant.
Documentació a aportar per SOL·LICITAR un nomenament interí:
- Sol·licitud de la corporació local del lloc a cobrir.
- Documentació relativa a procés selectiu (bases del procés de selecció, publicitat de la convocatòria, còpies compulsades de els actes del Tribunal qualificador).
- Documentació relativa al/a la funcionari/ària interí/ina (còpia compulsada del DNI i títol universtari, certificat mèdic oficial acreditant no patir cap malaltia psíquica o física que pugui impossibilitar exercir les funcions correesponents al lloc de feina, declaració jurada del funcionari).
Documentació a aportar per REVOCAR un nomenament interí:
-
Sol·liciutd de la corporació local.
Normativa aplicable:
- Art. 92 bis 7 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, modificat per l'apartat 25 de la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local
- Art. 34 del Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de feina reservats a funcionaris de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional
- Art. 2.3 del Decret 24/2015, de 7 d'agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears