Requisits
Que el niño sea menor de 16 años en la fecha de inicio de la actividad
Documentació a presentar
- Solicitud del/de la o dels/de las representantes legales del/de la menor (anexo I)
- Fotocopia de la hoja del Libro de Familia de inscripción del/s titular/s
- Fotocopia de la hoja del Libro de Familia de inscripción del/de la hijo/a
- Fotocopia DNI/Passaport del/de la representante legal del/de la menor
- Fotocopia DNI/Passaport u otro documento identificativo del/de la menor
- Fotocopia de la tarjeta de residencia del menor extracomunitario
- Fotocopia de la partida de nacimiento del menor extracomunitario
- Certificado de escolarización emitido por el centro donde el/la menor esté escolarizado
- Story board, script, guion teatral, película, ópera, etc. de la actuación o breve descripción de la obra y, en concreto, de la intervención del menor. IMPORTANTE: En este documento se tiene que incluir el compromiso de la empresa promotora a observar estrictamente las medidas preventivas contempladas a la evaluación de riesgos.
- Evaluación de riesgos del trabajo que tiene que desarrollar el/la menor, con su planificación y coordinación de actividades preventivas entre empresas
Models:
Termini màxim
Se puede presentar durante todo el año pero como mínimo 7 días antes de la realización del espectáculo.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Trabajo y Salud Laboral
Contacte
Servei o Secció responsable
Departamento de Ordenación laboral
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
- Fax: 971177229
(ordenaciolaboral@caib.es)
Observacions
Si els representants dels menors autoritzen a l'empresa organitzadora o productora a gestionar la tramitació i rebre les notificacions, l'empresa serà l'encarregada d'iniciar la tramitació