Requisits
.
Documentació a presentar
1. Instancia-solicitud.
2. Cuatro ejemplares del proyecto, que tiene que constar de memoria, presupuesto y planos explicativos, donde se grafïi la zona de servidumbre de protección, tráfico y dominio público marítimo terrestre (DPMT) en relación con las obras que se tienen que realizar.
3. Certificado urbanístico municipal sobre las condiciones urbanísticas aplicables a la actuación proyectada conformement al planeamiento vigente.
4. Plano autenticado de la delimitación provisional del DPMT emitido por la Demarcación de Costas en Islas Baleares, en caso de que no exista delimitación aprobada.
5. Documentación acreditativa de la legalidad de las edificaciones, construcciones o instalaciones existentes, en caso que se proyecten obras en ellas.
6. Resguardo acreditativo del pago de la tasa, que se calculará de acuerdo con el presupuesto de las obras que se tengan que realizar en la zona de servidumbre de protección (o protección tráfico). Anualmente se publica en el BOIB Resolución de la Vicepresidencia Económica, de Promoción Empresarial y de Empleo que actualiza las bases, los tipos de gravamen y las cuotas tributarias de los tributos propios de la CAIB.
7. En caso de que se actúe mediante representando, acreditación de la representación por cualquier medio válido en derecho.
Models:
Termini màxim
.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Costas y Litoral
Contacte
Servei o Secció responsable
Departamento de Costas y Litoral
C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol).
Tel.: 971177315
(info@dgcostes.caib.es)