Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ayudas Formación Personal Investigador FPI i FPI_E 2021

Subvenciones en centros o unidades de investigación y desarrollo tecnológico y a empresas ubicadas en las Islas Baleares para financiar catorce ayudas para formar personal investigador, el objetivo de las cuales es formar en investigación científica y técnica titulados superiores universitarios que quieran hacer una tesis doctoral.

Codi SIA

2448107

Persones destinatàries

a) Centros públicos de I+D: las universidades públicas, los organismos públicos de investigación reconocidos por la Ley 14/2011, los centros de I+D con personalidad jurídica propia y diferenciada vinculados a la Administración general del Estado o que dependen, y los centros de I+D vinculados a administraciones públicas territoriales o que dependen, independientemente de la personalidad jurídica.

Termini per a resoldre i notificar

El plazo máximo para dictar y notificar la resolución expresa del procedimiento, de acuerdo con el que establece el artículo 14.1 e) de la orden de bases de la consejera de Innovación, Interior y Justicia de 26 de enero de 2010 (BOIB núm. 25, 13 de febrero de 2010), es de seis meses a contar desde la fecha de acabamiento del plazo de presentación de solicitudes. Transcurrido este tiempo sin haberse notificado la resolución expresa, la persona interesada podrá entender como desestimada su solicitud.

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Consejería de Educación y Universidades

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentación de las solicitudes

Requisits

Ver las bases de la convocatoria

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El plazo para presentar las solicitudes de las ayudas se iniciará el día 25 de agosto de 2021 y finalizará el 21 de septiembre de 2021

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Investigación y Desarrollo

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Investigación y Desarrollo

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Justificació de l'ajut

Requisits

Ser beneficiari d'un ajut.

Documentació a presentar

Per justificar les despeses fetes s'ha de presentar la documentació següent:

a) Un certificat de les despeses realitzades signat pel responsable de l'entitat. Aquest certificat ha de contenir un resum de les

despeses fetes durant el període que s'ha de justificar (annex 13)

b) Les nòmines

c) Un document compulsat en què es justifiqui el pagament de les nòmines mensuals desglossades per cadascun dels investigadors en formació adscrits al centre, que ha de coincidir amb l'import total de l'ingrés dels certificats bancaris presentats

d) Un justificant del pagament de la nòmina compulsat per l'entitat bancària o bé un certificat o un extracte mensual bancari que

acrediti l'ingrés de la nòmina en el compte corrent de l'investigador en formació (punt 16.2.e)

e) El model TC1 de la Tresoreria General de la Seguretat Social i el justificant del pagament bancari

f) El model TC2 de la Tresoreria General de la Seguretat Social

g) El model 111 (retencions i ingressos a compte de l'IRPF) amb el justificant compulsat del pagament bancari corresponent al

període de justificació

h) El model 190 compulsat (resum anual de retencions i ingressos a compte de l'IRPF) corresponent al període de justificació. S'ha de presentar el primer full de dades generals i els corresponents a les persones declarades.

Recordau que els logotips de la Conselleria han de constar en tots els documents incorporats en l'expedient. Podeu consultar la darrera versió a mic.caib.es

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

La documentació s'ha de presentar seguint el següent calendari:

Tercer: abans del 28/02/2025. Període que s'ha de certificar: des de l'01/01/2024 al 31/12/2024

Quart: abans del 30/09/2026. Període que s'ha de certificar: des de l'01/01/2025 fins a la finalització del contracte

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Investigación y Desarrollo

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Investigación y Desarrollo

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Justificación tasas académicas

Requisits

Universitat de les Illes Balears

Documentació a presentar

Certificado detallado con las cantidades y conceptos correspondientes a cada investigador.

Termini màxim

Curso 2023-2024: antes del 15/10/2024

Curso 2024-2025: antes del 15/10/2025

Curso 2025-2026: antes del 30/09/2026

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Investigación y Desarrollo

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Investigación y Desarrollo

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentación de documentación y comunicaciones obligatorias posteriores a la concesssió

Requisits

Ser una entidad beneficiaria de las ayudas

Documentació a presentar

La que especifique la convocatoria o el oficio de reclamación de documentación

Termini màxim

El que especifique la convocatoria o el oficio de reclamación de documentación

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Investigación y Desarrollo

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Investigación y Desarrollo

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Universidades, Investigación y Enseñanzas Artísticas Superiores

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar