Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvenciones para proyectos de fomento a la igualdad y de lucha contra la violencia machista del año 2023

El objeto de estas subvenciones es fomentar proyectos, actividades o estudios de entidades sin ánimo de lucro que fomenten o impulsen la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres, o la prevención y erradicación de las violencias machistas.

Se establecen dos modalidades de subvención, una centrada en proyectos de acciones, actividades y programas, y la otra, centrada en proyectos de investigación, estudios y otros trabajos técnicos.

Codi SIA

2985342

Persones destinatàries

Poden optar a ser beneficiàries de les subvencions les entitats amb personalitat jurídica sense ànim de lucre següents:

1. A ambdues modalitats:

a) Associacions i federacions d'associacions sense ànim de lucre, radicades a les Illes Balears.

b) Fundacions privades l'àmbit d'actuació de les quals és, totalment o parcialment, les Illes Balears que comptin amb un òrgan de direcció paritari o una vocalia d'igualtat, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

c) Sindicats de treballadors i treballadores i federacions sindicals radicades a les Illes Balears que comptin amb una secretaria d'igualtat o un òrgan de direcció paritari, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

d) Col·legis professionals de les Illes Balears que comptin amb un òrgan de direcció paritari o una vocalia d'igualtat, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

2. A la modalitat A:

a) Entitats religioses radicades a les Illes Balears que hi hagin desenvolupat, almenys durant els darrers tres anys, programes d'inserció sociolaboral, de lluita contra l'exclusió de les dones o de prevenció i sensibilització de les violències masclistes.

b) Associacions d'estudiants i les seves federacions, radicades a les Illes Balears que comptin amb una secretaria d'igualtat o un òrgan de direcció paritari, constituïts abans de l'1 de gener de 2023.

3. A la modalitat B, la Universitat de les Illes Balears i la Creu Roja Espanyola.

Termini per a resoldre i notificar

Seis meses a partir de la finalización del plazo de solicitudes

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Instituto Balear de la Mujer (IBDONA)

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Solicitud de subvención

Requisits

- Ser una entidad de las previstas a la base 8 de la convocatoria y cumplir los requisitos de la base 10 de la convocatoria

Documentació a presentar

Documentos que tienen que acompañar la solicitud de subvención

Anexo 1. Solicitud de subvención

Anejo 2. Declaración responsable sobre el compromiso de las condiciones para recibir subvenciones

Anejo 3. Declaración responsable sobre información de la entidad/proyecto

Anexo 4. Declaración veracidad de los datos bancarios

Anexo 5. Guion del proyecto. Modalidad A / Anexo 5. Guion del proyecto. Modalidad B

Termini màxim

Veinte días naturales contadores a partir del día siguiente de la publicación de estas bases en el Boletín Oficial de las Islas Baleares

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Administración y Gestión Presupuestaria

Contacte

Servei o Secció responsable

Instituto Balear de la Mujer (IBDONA)

C/ d'Aragó, 26, 1r E. Tel.: 971178989 - Fax: 971176389

(ppascual@ibdona.caib.es)

X

JUSTIFICACIÓN

Requisits

Haber sido beneficiarios de una subvención de esta convocatoria en alguna de sus dos modalidades (A,B).

Documentació a presentar

Anexo 6 (Justificación Económica)

Anexo 7 ( Memoria técnica Modalidad. A)

Anexo 7 ( Memoria técnica Modalidad. B)

(El anexo 7 se tiene que rellenar en castellano, al tenerse que reportar al Ministerio de Igualdad).

Models:

Termini màxim

31 de enero de 2024

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Instituto Balear de la Mujer (IBDONA)

Contacte

Servei o Secció responsable

Instituto Balear de la Mujer (IBDONA)

C/ d'Aragó, 26, 1r E. Tel.: 971178989 - Fax: 971176389

(ppascual@ibdona.caib.es)

Observacions

Forma de presentación

De acuerdo con el que establece el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, tenéis que llevar a cabo este trámite mediante el canal siguiente:

De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para las personas físicas), haciendo un "*click" al botón «Acceso al trámite telemático» que encontraréis a la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, tenéis que disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ave *permanente.

*Los sujetos a los cuales hacen referencia los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo cual, en conformidad con el que establece el artículo 68.4 de la Ley mencionada, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la administración pública lo tiene que requerir que lo enmiende presentándola por vía electrónica.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Instituto Balear de la Mujer (IBDONA)

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar