Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil - Pla Corresponsables 2022-2023

Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports per la qual s'aprova, amb caràcter d'urgència, la convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida de familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Plan Corresponsables

Código SIA

2891308

Personas destinatarias

Poden ser beneficiàries d'aquests ajuts les persones jurídiques següents:

a) Pel que fa a la Línia A: Ajuntaments, entitats locals menors i mancomunitats, així com les seves entitats dependents.

Aquestes entitats només podran sol·licitar la subvenció per a les activitats que es duguin a terme durant les vacances de Pasqua i d'estiu de 2023, en els terminis indicats en el punt 7.3 de la convocatòria.

b) Pel que fa a la línia B: Associacions de famílies d'alumnat de centres docents, inscrites en el Cens de l'article 6 del Decret 188/2003, de 28 de novembre, pel qual es regulen les associacions de pares i mares d'alumnes.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Aquesta convocatòria es resoldrà en dues fases:

a) Una primera, que culminarà amb la resolució de concessió de subvencions corresponents a les sol·licituds presentades durant el primer termini del punt 7.3 de la convocatòria (activitats del 2022 organitzades per a les entitats de la línia B). En cas que s'exhaureixi tot el crèdit disponible en la primera fase i no s'hagi pogut ampliar la dotació de la convocatòria amb la incorporació de nous fons del Plan Corresponsables, el segon termini per a la presentació de sol·licituds de la Línia B quedarà sense efectes, de la qual cosa s'informarà mitjançant un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

b) Una segona, que culminarà amb la resolució de concessió i denegació de subvencions a les sol·licituds presentades durant el primer termini del punt 7.3 de la convocatòria (activitats del 2023 organitzades per a les entitats de les línies A i B).

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Documentos relacionados con el procedimiento

  • Resolució convocatòria subvencions Pla Corresponsables 2022-2023
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports per la qual s'aprova, amb caràcter d'urgència, la convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida de familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Plan Corresponsables
  • Requeriment esmena deficiències
    Requeriment d'esmena de deficiències de les sol·licituds de subvenció presentades en relació amb la convocatòria per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Pla Corresponsables.
  • Proposta de resolució provisional de concessió, de denegació i de desistiment
    Proposta de resolució provisional de la directora general d'Infància, Joventut i Famílies de concessió, de denegació i de declaració de desistiment a l'empara de la convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida de familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Plan Corresponsables (primer període, Línia B).
  • Resolució de concessió, de denegació i de declaració de desistiment
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports, a proposta de la directora general d'Infància, Joventut i Famílies de concessió, de denegació i de declaració de desistiment de les sol·licituds d'ajuts formulades en relació amb la convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida de familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Plan Corresponsables (Línia B, primer període)
  • Requeriment esmena deficiències - Fase 2 (20 d'octubre de 2022)
    Requeriment d'esmena de deficiències de les sol·licituds de subvenció presentades en relació amb la convocatòria per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Plan Corresponsables.
  • Requeriment esmena deficiències - Fase 2 APIMA CP Castell de Santa Àgueda (25 d'octubre de 2022)
    Requeriment d'esmena de deficiències de la sol·licitud de subvenció presentada per l'APIMA Col·legi Públic Castell de Santa Àgueda en relació amb la convocatòria per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Plan Corresponsables.
  • Proposta de resolució provisional de concessió, de denegació i de desistiment Fase 2 (14 de novembre de 2022)
    Proposta de resolució provisional de la directora general d'Infància, Joventut i Famílies de concessió, de denegació i de declaració de desistiment en relació amb la convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida de familiar i laboral durant les vacances escolars 2022- 2023, en el marc del Plan Corresponsables (segona fase).
  • Resolució de concessió, de denegació i de declaració de desistiment Fase 2 (29 de desembre de 2022)
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports de concessió, de denegació i de declaració de desistiment en relació amb la convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida de familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Plan Corresponsables (segona fase)
  • Correcció d'errors de la convocatòria (6 de maig de 2023)
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports de correcció d'errors advertits a la publicació de la Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports per la qual s'aprova, amb caràcter d'urgència, la convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida de familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Plan Corresponsables.
  • Rectificació de la Resolució de concessió Fase 2 - Ajuntament de Binissalem (13 de juny de 2023)
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports prèvia proposta de la directora general d'Infància, Joventut i Famílies, per la qual es rectifica la Resolució de concessió, de denegació i de declaració de desistiment en relació amb la convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida de familiar i laboral durant les vacances escolars 2022-2023, en el marc del Plan Corresponsables (segona fase).

Trámites

X

Presentació de sol·licituds

Requisitos

Poden ser beneficiàries d'aquests ajuts les persones jurídiques següents:

a) Pel que fa a la Línia A: Ajuntaments, entitats locals menors i mancomunitats, així com les seves entitats dependents.

Aquestes entitats només podran sol·licitar la subvenció per a les activitats que es duguin a terme durant les vacances de Pasqua i d'estiu de 2023, en els terminis indicats en el punt 7.3 de la convocatòria.

b) Pel que fa a la línia B: Associacions de famílies d'alumnat de centres docents, inscrites en el Cens de l'article 6 del Decret 188/2003, de 28 de novembre, pel qual es regulen les associacions de pares i mares d'alumnes.

Per accedir a aquests ajuts les persones beneficiàries han de complir els requisits addicionals següents:

a) Ser entitats radicades a les Illes Balears.

b) No estar sotmeses a cap de les prohibicions per ser persona beneficiària d'ajuts que estableix l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions; l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, ni haver estat sancionades mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir una subvenció, d'acord amb la Llei 8/2016, de 30 de maig, per garantir els drets de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals i per erradicar l'LGTBI-fòbia, o qualsevol altra aplicable.

c) Estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Estat i la Comunitat Autònoma i amb les corresponents a la Seguretat Social.

d) Els altres que s'estableixen en aquesta convocatòria.

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

Les sol·licituds s'han de presentar en els dos terminis següents:

— Pel que fa les activitats d'estiu i Nadal de 2022 (només les associacions de famílies d'alumnat de centres docents), en un termini de 10 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

— Pel que fa les activitats de Pasqua i estiu 2023, des de l'1 de setembre al 3 d'octubre de 2022, tot tenint en compte allò previst al punt 10.1 de la convocatòria.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Joventut

C/ de l'Uruguai, s/n Velòdrom Illes Balears.

(joventut@caib.es)

X

Acceptació o renúncia a la subvenció proposada

Requisitos

Per a cadascuna de les fases, l'òrgan instructor elaborarà una proposta de resolució provisional de concessió, que es publicarà a la seu electrònica, concedint un termini de cinc dies hàbils a les sol·licitants perquè realitzin, si s'escau, les accions següents:

— Acceptar la proposta de subvenció. Si passat aquest termini no hi ha una acceptació expressa, s'entendrà que l'entitat hi està conforme i es continuarà el procediment.

— Renunciar a la subvenció. Aquesta renúncia ha de ser expressa i s'ha de formular per part de la persona representant de l'entitat sol·licitant.

— Presentar al·legacions.

— Reformular la sol·licitud per adaptar-la a la quantia de la subvenció proposada.

Documentación a presentar

Declaració d'acceptació o renúncia a la subvenció proposada.

Modelos:

Plazo máximo

Cinc dies hàbils a comptar a partir del següent al de la publicació de la proposta provisional de concessió dictada en cada fase.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Joventut

C/ de l'Uruguai, s/n Velòdrom Illes Balears.

(joventut@caib.es)

X

Justificació

Requisitos

Un cop realitzades les activitats de cada període, les entitats beneficiàries han de presentar la documentació justificativa dins els terminis màxims fixats a la convocatòria.

Documentación a presentar

El punt 14 de la convocatòria ("Justificació i pagament") detalla la documentació que s'ha d'aportar.

Així mateix, cal presentar el compte justificatiu d'acord amb el model publicat en aquesta seu electrònica.

Modelos:

Plazo máximo

Activitats de 2022:

— Activitats d'estiu: fins el 8 de novembre de 2022.

— Activitats de Nadal: fins el 8 de març de 2023.

Activitats de 2023:

— Activitats de Pasqua: fins el 8 de juny de 2023.

— Activitats d'estiu: fins el 8 de novembre de 2023.

No obstant l'anterior, si una entitat ha rebut subvenció per a períodes diferents, la justificació de totes les activitats s'haurà de presentar a les dates assenyalades per a les celebrades en darrer lloc.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Joventut

C/ de l'Uruguai, s/n Velòdrom Illes Balears.

(joventut@caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Infància, Joventut, Famílies, Igualtat i Diversitat

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar